Jump to content

Xzibit - Pimped Out

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is m'n eerste Mixtape Cover. Ik kreeg 't idee om ook eens een cover te maken toen DP de zijne showde, Die van One Crip. Ik wist ook dat m'n broer (die 2 jaar jonger is) goeie covers kon maken dus vroeg ik een beetje van z'n hulp.

Dit is er dan maar van gekomen:

pimpedoutv2ed9.png

Als je ook dat logo wil van Parental Advisory, hier kun je 'm downloaden. Ik voegde dat logo'tje toe om 't wat echter te laten blijken.

Dus, iemand rates? :*D

Geplaatst:

Wow..

Echt helemaal te gek man!

Het ziet er echt uit als een cover :D

Pff, mooie background en render.

Niets op aan te merken.

90%

Geplaatst:

Hij is echt zwaar vet geworden Low! Text is vet, render is vet.. Alleen de achtergrond vind ik nét iets te groot.. Hij is wel mooi maar ik zou toch een andere hebben gekozen.. Je ziet ook aan de auto dat de foto een beetje van onder is genomen dus dan zou ik daar een passende achtergrond van ongeveer uit het zelfde standpunt voor gebruiken. Verder is hij echt zwaar vet geworden! Een 9.0 :)

Btw: Hoe heet dat Xzibit font? Die ziet er relaxt uit..

Geplaatst:

haha, Orgineel ;) . Die text is leuk gemaakt, mooi met vershillende achtergronden. Goed dat featering Dr Dren en alles. Ik weet niet of die achtergrond bij die render hoort. Maar je render (xzibit) is iig wel vet er zo overheen geplaats... 8.7/10

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor jullie rates, people! Ik heb net ook eens het plaatje gerenderd van Spider Loc, die van DP's cover. Het is tevens m'n eerste. Het enige waar ik me aan erger is z'n pet, erg slecht gerenderd.

spiderloccs0.th.png

Deze mogen jullie ook gebruiken als je wilt ;) .

(Hoeft niet ge'rate worden maar je mag als je dat wilt.)

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

Even over je render. Heel mooi gerenderd. Alleen het is zeer jammer dat bij z'n pet. Dat is echt niet zo mooi :N . Verder wel goed :Y

76%

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...