juul Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Hoe moet je die missie nu doen ik snap er niets van :huh: :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 (bewerkt) Hoe moet je die missie nu doenik snap er niets van :huh: :huh: :huh: Is het nou steeds teveel moeite om de naam van de missie erbij te zetten? Niet iedereen weet meer wat de 2e missie van OG is, maar met een naam kunnen de meeste wat meer. Ik neem aan dat het over Mag Dogs Rhymes gaat. Wat begrijp je daar precies niet aan? Je moet met een auto naar een huis rijden, daar de bewakers doden, makkelijkste is om dat sluipend te doen. Dan het book pakken, nog wat bewakers doden en terug gaan naar de burgershot. That's all. Bewerkt: 11 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 kan je een wapen meenemen want ik krijg alleen een mes??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 kan je een wapen meenemen want ik krijg alleen een mes??? Volgens mij niet, maar een mes is zéér handig. Bovendien is de missie niet zo moeilijk, als je maar sluipt (R3) ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 kan je een wapen meenemen want ik krijg alleen een mes??? Nee je krijgt een mes, je moet vanachteren op de eerste bewaker sluipen, die neersteken met 1 steek. De tweede moet je ontwijken, de derde ook met het mes vermoorden maar dan op de old fashion way.. de vierde kan ook met 1 steek gedood worden, en dan heb je het boek. Loop naar de kamer recht tegenover van waar je zit, met 1 steek deze bewaker doden ( heel belangrijk, want anders knalt ie je neer ) pak zn wapen en dan schiet je gewoon iedereen neer die je tegenkomt en dan met een voertuig wegwezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Je bedoelt L3.. Maar gewoon sneaky doen alsof je SplinterCell speelt.. Je leest goed wat er allemaal word vertelt en doe wat de PS2 zegt ! Want een PS2 liegt nooit !1111111 :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 oke zal nogis proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ik heb de missie nogis geprobeerd en gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.