$NeoSyp$ Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 Hey mensen, ik heb vcs stories zelf niet, heb namelijk geen psp, maar ik wilk toch wel weten wat nou het excuus is dat je nog niet naar de andere eilanden kunt deze keer. is altijd wel leuk om te weten. ik kon niets vinden met zoek en op wikigta... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 weer voor de angst van een orkaan die er vervolgends helemaal niet komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWEGTA Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Het excuus is een orkaan. Op het bord bij de brug staat: DANGER Hurricane Warning. Edit: Speciial_marc.5 was me voor. Bewerkt: 25 november 2006 door WWEGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 ok bedankt jammer dat ze geen goed excuus hebben verzonnen, die van gtaIII vond ik wel heel goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 Wat is die van GTA III dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 Wat is die van GTA III dan? Na de arrestatie voor bankoverval, onderweg naar de gevangenis worden de transportwagens geblokkeerd, en ontsnapppen jij en 8-ball. Ook hebben de "blokeerders" een bom op de brug gelegd, daarom is de brug kapot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 Wat is die van GTA III dan? In GTA III is de brug tussen Portland en Staunton Island ontploft, wat je in de Intro allemaal kunt zien. Overigens kun je hier met een beetje mazzel wel overheen springen. En de brug tussen Staunton Island en Shoreside Vale is dicht omdat het mechanisme waarmee hij open en dicht gaat defect is...hij hangt constant in de lucht, waardoor je er niet overheen kunt rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 Een orkaan is best wel een redelijk goed excuus voor in Vice City Stories. Miami heeft namelijk regelmatig last van orkanen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 maar het is stom om het twee keer te gebruiken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 Beetje vag is het wel want als je naar boven kijkt is het mooi weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 maar het is stom om het twee keer te gebruiken... Waarom stom? Het is dezelfde stad, dus het lijkt me logisch dat er ook vaker dan eens gewaarschuwd wordt voor orkanen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 maar het is stom om het twee keer te gebruiken... Mwa, kan je vinden, maar - zoals de nieuwslezeres het al zegt - nemen de autoriteiten van Vice City altijd de gebruikelijke voorzorgsmaatregelen: de poorten en bruggen sluiten zodat niemand naar de gevaarzone kan. Tevens kan je niet tegen de stroming in zwemmen, zodat je niet naar het oostelijke eiland kan, wat ik weer realistisch vind. De orkaan heeft Vice City weliswaar niet bereikt, maar er kan gerust wat wind ontstaan door de orkaan. Ik vind het smoesje in deze GTA eigenlijk weer eens origineel ten opzichte van voorgaande GTA's - zoals GTA San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 maar het is stom om het twee keer te gebruiken... Alsof een orkaan maar 1 keer kan voorkomen, in Amerika zijn er elk jaar minstens 10 orkanen. In deze gebieden is er ook een ''Vice City sfeertje'', dus dit is een heel goed excuus. Natuurlijk was een ander excuus leuker, maar ik vind niet dat mensen het recht hebben om het orkanen excuus af te kraken. Ook moet je rekening houden met maarliefst 3 bruggen, dus een bom laten ontploffen zoals in GtaIII is niet mogelijk. Ik wil hiermee zeggen dat het in GTA3/LCS veel makkelijker was om leuke excuses te bedenken, omdat daar steeds maar 1 brug was, en hier zijn het er 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.