SabreTurbo Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Hey, ik heb ergens een filmpje kunnen vinden met daarop het einde van Vice City. Nou, Ik heb overal gezocht maar kon maar niet vinden wat ik zocht: De titel en uitvoerende van het nummer dat tijdens de credits gedraaid wordt. Als iemand me hiermee kan helpen, zou ik dat zeker waarderen. Groeten, SabreTurbo. Bewerkt: 25 november 2006 door SabreTurbo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Hey, ik heb ergens een filmpje kunnen vinden met daarop het einde van Vice City. Nou, Ik heb overal gezocht maar kon maar niet vinden wat ik zocht: De titel en uitvoerende van het nummer dat tijdens de credits gedraaid wordt. Als iemand me hiermee kan helpen, zou ik dat zeker waarderen.Groeten, SabreTurbo. als je nou even een link geeft naar het filmpje kunnen we het uitzoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Het is geen liedje van een artiest, het is gewoon door Rockstar Games gemaakt. Het moet ergens tussen je Vice City bestanden staan. Ga naar de map C/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto Vice City/Audio. Daar staan alle geluidsbestanden van de cutscenes. Het zijn er nogal wat, en de namen zijn niet altijd even logisch. Maar hij moet er tussen staan, veel succes met zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sam-hendrix Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 In de map /audio vind je geen filmpjes, ik heb even gezocht. Alleen maar geluiden en de radiostations Sam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Kijk even in de map Audio op je speel CD. Het bestand dat je volgens mij zoekt is finale.mp3 Je moet alleen even doorspoelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Oké, hartelijk bedankt, jullie hebben me harstikke geholpen. Bedankt, SabreTurbo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Opnieuw heb ik jullie hulp nodig: Ik weet dat de Voodoo een lowrider is en ik weet ook al dat je hem met 'Shift' omhoog zet, maar mijn vraag is dus: Hoe laat je hem dansen? En: Hoe kan je de sniper gebruiken? Als ik dat wapen selecteer houdt Tommy hem wel braaf in de hand/op zijn schouder, maar schieten lukt me niet Groeten SabreTurbo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Opnieuw heb ik jullie hulp nodig: Ik weet dat de Voodoo een lowrider is en ik weet ook al dat je hem met 'Shift' omhoog zet, maar mijn vraag is dus: Hoe laat je hem dansen?En: Hoe kan je de sniper gebruiken? Als ik dat wapen selecteer houdt Tommy hem wel braaf in de hand/op zijn schouder, maar schieten lukt me niet Groeten SabreTurbo De Voodoo laten dansen doe je met behulp van het NumPad: Met NumPad 8 en NumPad 2 gaat de auto naar voren en achteren, en met NumPad 4 en NumPad 6 gaat de auto naar links en rechts En om de sniper te gebruiken moet je op de pc geloof ik de rechtermuisknop inhouden. Dan richt je gewoon met de muis op je doelwit, eventueel zoom je nog in en uit met 'z' en 'x' en dan schiet je met de linkermuisknop. Mocht het bij jou niet het geval zijn dat de rechtermuisknop de juiste is, dan kan het zo zijn dat je 'delete' of 'q' in moet houden...één van die drie moet het toch wel zijn. Heel veel succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
decreators Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) :$ Opnieuw heb ik jullie hulp nodig: Ik weet dat de Voodoo een lowrider is en ik weet ook al dat je hem met 'Shift' omhoog zet, maar mijn vraag is dus: Hoe laat je hem dansen? En: Hoe kan je de sniper gebruiken? Als ik dat wapen selecteer houdt Tommy hem wel braaf in de hand/op zijn schouder, maar schieten lukt me niet Groeten SabreTurbo De Voodoo laten dansen doe je met behulp van het NumPad: Met NumPad 8 en NumPad 2 gaat de auto naar voren en achteren, en met NumPad 4 en NumPad 6 gaat de auto naar links en rechts En om de sniper te gebruiken moet je op de pc geloof ik de rechtermuisknop inhouden. Dan richt je gewoon met de muis op je doelwit, eventueel zoom je nog in en uit met 'z' en 'x' en dan schiet je met de linkermuisknop. Mocht het bij jou niet het geval zijn dat de rechtermuisknop de juiste is, dan kan het zo zijn dat je 'delete' of 'q' in moet houden...één van die drie moet het toch wel zijn. Heel veel succes ermee! Waar vind je de voodoo?? :$ Bewerkt: 7 december 2006 door decreators Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) Waar vind je de voodoo?? :$ De Voodoo is de gangcar van de Haitans, deze zijn gevestigt in Little Haiti. Je ziet daar dus altijd wel een Voodoo rond rijden. Voor het huis van Auntie Poulet spawnd er altijd 1. Kijk voor een kaartje hier daar staat de exacte positie op aan gegeven. De Voodoo heeft trouwens hydraulics, hier kan je mooi met springen, dit doe je met de 4, 9, 6, 1 toets van je numpad. Normaal omhoog springen doe je met shift. Bewerkt: 7 december 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Opnieuw heb ik jullie hulp nodig: Ik weet dat de Voodoo een lowrider is en ik weet ook al dat je hem met 'Shift' omhoog zet, maar mijn vraag is dus: Hoe laat je hem dansen? En: Hoe kan je de sniper gebruiken? Als ik dat wapen selecteer houdt Tommy hem wel braaf in de hand/op zijn schouder, maar schieten lukt me niet Groeten SabreTurbo De Voodoo laten dansen doe je met behulp van het NumPad: Met NumPad 8 en NumPad 2 gaat de auto naar voren en achteren, en met NumPad 4 en NumPad 6 gaat de auto naar links en rechts En om de sniper te gebruiken moet je op de pc geloof ik de rechtermuisknop inhouden. Dan richt je gewoon met de muis op je doelwit, eventueel zoom je nog in en uit met 'z' en 'x' en dan schiet je met de linkermuisknop. Mocht het bij jou niet het geval zijn dat de rechtermuisknop de juiste is, dan kan het zo zijn dat je 'delete' of 'q' in moet houden...één van die drie moet het toch wel zijn. Heel veel succes ermee! Sorry voor de late reactie, maar hartelijk bedankt! Telkens als ik die Voodoo heb MOET ik ermee dansen. Hij is gewoon zooooooooooo vet, en natuurlijk ook omdat hij een vrijwel helemaal origineel gekopieërde auto is Thanx, SabreTurbo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.