nick14 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 In san fierro zit een garage, aan de kust kant, maar die kan ik niet gebruiken en als ik een auto wil ''pimpen'' en hem voor de garagedeur zet, gaat die niet open, wie weet wat ik hier voor/mee moet doen? Greets, Nick Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) In san fierro zit een garage, aan de kust kant, maar die kan ik niet gebruiken en als ik een auto wil ''pimpen'' en hem voor de garagedeur zet, gaat die niet open, wie weet wat ik hier voor/mee moet doen?Greets, Nick Je bedoeld de Wheel Arch Angels. Je kan niet met elke auto elke modgarage beginnen. Je kan met de volgende voertuigen naar de Wheel Arch Angels: • Sultan • Elegy • Uranus • Flash • Jester • Stratum Verder kan je de garage zelf ook pas betreden naar volgens mij de missie Zeroing In, misschien was dat het probleem. Bewerkt: 25 november 2006 door -Matthijs- Reageren
Svenie Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Deze zal niet voor je opengaan, totdat je de missie Zeroing In hebt voltooid. Verder kan je er ook niet alle wagens tunen. Enkel met de Sultan, Elegy, Flash, Uranus, Stratum en Jester kan je er binnen raken! Het grootste deel van deze wagens, kan je in Wang Cars (San Fiero) vinden, nadat je er alle missies hebt voltooid! Dit zijn dus de missies Zeroing In, Test Drive, Customs Fast Track en de missie Puncture Wounds. Edit: -Matthijs- is me ruim voor. Bewerkt: 25 november 2006 door Svenie Reageren
nick14 Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 hey maar wanneer krijg je die missie dan? ik heb end of the line al gehaald, en moet nu nog een klein stukje grond veroveren Reageren
Svenie Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Deze missie kan je pas spelen, nadat je de missie Yay Ka-Boom-Boom hebt gehaald, en de Driving School hebt voltooid! Als je dit hebt gedaan, dan krijg je een telefoontje met de boodschap dat je Wang Cars (autozaak) kan gaan kopen. Nu kan je aan je garage savehouse, de 4 bijbehorende missies spelen. Bewerkt: 25 november 2006 door Svenie Reageren
Dx11 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 hey maar wanneer krijg je die missie dan? ik heb end of the line al gehaald, en moet nu nog een klein stukje grond veroveren dan kan je er al lang in, alleen dus met de goede auto's, zie hierboven. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 hey maar wanneer krijg je die missie dan? ik heb end of the line al gehaald, en moet nu nog een klein stukje grond veroveren Als je Wang Cars hebt gekocht speel je 4 missies vrij waaronder Zeroing In: - Zeroing In - Test Drive - Customs Fast Track - Puncture Wounds Wang Cars kun je hier vinden: Verder kun je Wang Cars pas kopen als je de volledige Drivingschool hebt gehaald. Je hoeft niet perse overal goud op te hebben, het mag ook zilver of brons zijn. En je dient ook alle missies van SF te hebben gehaald, die laatste missie in SF is Yay Ka-Boom-Boom. Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) hey maar wanneer krijg je die missie dan? ik heb end of the line al gehaald, en moet nu nog een klein stukje grond veroveren De missie Zeroing In krijg je bij Wang Cars, Wang Cars is een auto garage in San Fierro, hij bevind zich tegenover je eigen garage. Je kan hier 4 missies doen, de eerste hiervan is Zeroing in. Om deze missie te kunnen spelen moet je eerst Wang Cars kopen, dit kan je alleen doen nadat je de Driving School en de missie Yay Ka-Boom-Boom hebt gehaald. Te laat.. Bewerkt: 25 november 2006 door Typhoon Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Heb je Autoschool al gehaald?? zo niet moet je eerst autoschool halen dan de 4 missies van Wang Cars: #1: Zeroing In #2: Test Drive #3: Customs Fast Track #4:Puncture Wounds Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Is het ook een bug dat als je met een Stretch de TransFender in SF achter Wang Cars binnengaat en dan Windows heeft GTA SA.exe afgesloten blablabla?? Reageren
nick14 Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 okey , het is allemaal gelukt, bedankt! Nick Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.