Black Force Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Hoi, Ik heb een vraagje, Bij een vriend van mij, als hij GTA San Andreas aan het spelen is, en hij slaat gewoon na elke missie op, valt GTA San Andreas na ongeveer een half uurtje spelen uit, zijn hele PC start dan inneens opnieuw op. En als hij zijn PC opnieuw opstart en hij laadt die savegame weer van waar zijn PC reboote, reboot de PC gelijk in de 1e minuut spelen, en als hij een new game start kan hij gewoon weer een half uurtje spelen. weet iemand waar dit aan licht en wat je eraan kan doen??
Flying Dutchman Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Waarschijnlijk ligt dit aan oververhitting. Als het erg heet is, heb ik er ook soms last van na een tijdje spelen. Omdat het niet na een bepaalde actie in het spel is, en het steeds ongeveer na dezelfde tijd is, lijkt het mij niet dat er ergens een bug in het spel zit. San Andreas eist erg veel van je PC, als ik SA speel dan wordt mijn Pc ook warmer dan normaal. Een oplossing is om een extra ventilator in je PC te (laten) zetten. Deze kun je gewoon bij de plaatselijke PC-zaak halen. Succes!
Black Force Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ja zou kunnen, maar waarom kan hij dan met zijn savegame niet verder spelen als hij die opstart maar alleen new game doen?
Nickonly Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Misschien omdat het laden van die savegame ook erg veel warmte afgeeft waardoor je computer dan sneller overhit is. Eigenlijk best wel onwaarschijnlijkt dit allemaal, maar dit komt misschien wel doordat je computer niet meer zo goed is als de nieuwste computers. Dus wat voor een videokaart, hoeveel werkgeheugen heb je en hoeveel Ghz is je proccesor? Als deze ouder zijn, dan zullen ze namelijk harder moeten werken wat meer warmte oplevert. Maar gebeurt dit ook bij andere spellen? Of alleen bij SA? Hoe dan ook, mijn oplossing is: zet een ("echte", losse) ventilator achter die computer en richt hem naar de computer. Niet erg handig, maar dit zou wel je vriend z'n probleem moetten oplossen.
Black Force Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 zijn specs zijn: AMD Athlon 3200+ 2Ghz 512 MB RAM 256 MB videokaart (ATI Radion) 100 GB HDD ruimte over hij heeft vergelijkbare specs vergeleken met mijn PC, ik kan SA de hele dag achter elkaar spelen zonder enkel probleem, mijn specs zijn: Intel Pentium 4 3,2 Ghz 1024 MB RAM Nvidia 6200LE 256 MB 200 GB HDD ruimte over
yvea0 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Ik heb hier ook last van gehad... Maar dan gewoon als ik op me computer zit gaat me computer steeds opnieuw starten op de reset manier het lag volgens mij aan me ventilator van de pc weet niet zeker Bewerkt: 25 november 2006 door yvea0
Black Force Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 misschien is zijn ventilator stuk, zou dat kunnen?
WeeWeeSlap Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 misschien is zijn ventilator stuk, zou dat kunnen? Dat kan echt wel zijn. Mijn oude PC viel ook uit na een 20 tal minuten AOE II. Ik raad je de zalman ventilator van masief koper te kopendie zelfs een overklokte cpu koel kan houden
Black Force Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 oke ik zal het tegen hem zeggen.
Dj-GTA Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 als ie na ene half uur ''reset'' is meestal de procesor overhit en start ie opneiuw op of slaat ie uit dus is je ventlator kaduk dus of moet je hem steeds aandraaien of nieuwe kopen
Dutchy3010 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 als ie na ene half uur ''reset'' is meestal de procesor overhit en start ie opneiuw op of slaat ie uit dus is je ventlator kaduk dus of moet je hem steeds aandraaien of nieuwe kopen Dit is nou al een aantal keren gezegd in dit topic. Ik denk niet dat iemand nog iets nuttigs toe te voegen heeft aan dit topic, dus gaat hij maar op slot, voor er nog meer dezelfde antwoorden komen. Mocht je het niet eens zijn met het slotje, mijn PM box staat open .
Recommended Posts