Jorair Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik heb een probleem, als ik microsoft flight simulator 2004 wil opstarten. Als ik hem wil opstarten, loopt hij telkens vast, het beginscherm komt dan nog wel op mijn scherm, Maar dan loopt hij vast en blijft het zandlopertje staan. Hoe kan ik hem terug aan de praat krijgen? ps: opnieuw installeren gaat ook niet, dan loopt hij nog altijd vast. Wie kan me helpen? Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Beste Jorair: Ik denk zelf het eerst aan de cd, mischien zitten er krasjes op de cd of vuiltjes zodat je pc hem niet meer goed kan lezen. Kijk dus even op de cd, als er krasjes op zitten is dat het probleem en dan zit er niks op dan een nieuwe te kopen, maar probeer eerst met een zacht, vochtige doek het voorzichtig schoon te maken. ps: Probeer eens op een andere pc FS 2004 te instaleren en kijk of hij daar het zelfde probleem geeft. Succes nog! Groet gammie Reageren
Jorair Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Daar had ik al naar gekeken, er zit nergens een krasje op. Maar wat ik ondertussen gevonden heb is: Hij heeft een error bij het bestand van de boeing 747-400. Ik ga dat vliegtuig eraf halen, en kijken of hij dan werkt. (Ik had hem nog niet op een andere pc geinstalleerd, ik zal dat ook eens proberen.) EDIT: Ja, hij werkt terug, bedankt. Bewerkt: 26 november 2006 door Jorair Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.