orange123 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Heej allemaal, Weten julie hoe heel makkelijk kan modden? Gewoon heel erg simpel en snel. Want zelfs dat ene topic van dutchman over modden vind ik nog ingewikkeld Please help me. thx maarten >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar modding-fora..<<< Reageren
Nickonly Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Het ligt er aan wàt je wil modden. Als je de textures (de plaatjes die modellen er als gebouwen uit laten zien) wil gaan veranderen, dan is dat niet zo moeilijk. Iets moeilijker is om de wapens te veranderen. Nog wat moeilijker is het maken van nieuwe gebouwen of objecten voor in SA. Als we nog iets hoger op de moeilijkheidsgraad gaan dan komen we op het maken van nieuwe eilanden (omdat dit groter is). En wat ongeveer het moeilijkste is om te veranderen zijn de voertuigen. Dus ik zou gewoon onderaan beginen bij het minst moeilijke, dus als ik jou was dan zou ik eens gaan kijken of ik die textures ga veranderen (en hoe). Dus het ligt aan jouw! P.S. Als je nog echt "nieuw" bent hier in, kijk dan eens in het "Ik wil leren modden" topic en in de "Master Tutorial List". Bewerkt: 25 november 2006 door Nickonly Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Nickonly, hij bedoelt waarschijnlijk hoe je mods gemakkelijk kunt installeren en niet hoe je ze zelf kan maken (is op te maken uit de context). Voor San Andreas is er een mod installer, genaamd de San Andreas Mod Installer (kortweg SAMI). Deze installer kan een mod simpel voor je installeren en deïnstalleren, al zou ik toch de manier in dit topic aanhouden. In dit topic legt Typhoon precies in stappen uit hoe je SAMI gebruiken kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.