Ice Banana Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Iemand een sugestie? IB Reageren
Velaro Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 *Plaatje*Iemand een sugestie? IB Misschien staan jouw instellingen niet goed. Ik heb het spel niet, maar ik neem aan dat je bij de opties de internet instellingen kunt veranderen. Als er iets fout staat doet 'ie het niet volgens mij. Controleer ook even of die verbinding misschien tijdelijk offline is. Reageren
Mb. Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ik heb het spel ook. Je moet gewoon even je firewall configuraties veranderen. Bij mij ging hij het zelf testen, dat is veel handiger. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Als het niet lukt om de instellingen te veranderen (al zal het niet veel meer zijn dan TrackMania Nations toe te voegen aan de veilige lijst), kun je de firewall ook gewoon tijdelijk uitzetten. Je loopt dan wel een beveiligingsrisico, maar de kans dat er iets gebeurt is heel erg klein. Let er wel op dat je de firewall weer aanzet als je klaar bent met spelen, en helemaal als je op internet gaat surfen. Juist dan is de kans op een virus of andere troep het grootst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.