gammie_ Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Heb er niet super lang aan gewerkt en het is een beetje bij het eenvoudige gebleven.. Toch wou ik graag even weten wat jullie ervan vinden Rate's en vooral tips zijn welkom. Versie 1 Versie 2 Versie 3 Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) De effecten achter die rapper zijn mooi en het lettertype vind ik erbij passen. Het enige wat ik niet mooi vind is de doorzichtigheid van die rapper bij V1 en V2. Daarin vind ik V3 mooier. Maar qua achtergrond vind ik V1 het mooist, omdat die beter bij die rapper past, en de kleur van de rapper is daar het mooist. Kan je misschien V1 (kleur rapper & achtergrond) en V3 (doorzichtigheid rapper) combineren? Omdat ik niet weet welke ik de mooiste vind, geef ik een gemiddelde rating. 70% Bewerkt: 25 november 2006 door thundercover Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 thundercover bedankt voor je rating en tips Ik ga zometeen er even aan werken, dan laat ik het resultaat wel zien Groet gammie Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Hij ziet er goed uit. Maar ik begin even met wat kleine tips: Gebruik NOOIT Bevel and Emboss, gebruik gewoon een stroke. En doe ook de tekst anders eits kleiner.Ik kies zelf voor V3, de render springt daar het beste uit, dat vind iik wel een Pluspunt. Volgens mij heb je gesmudged op de achtergrond, probeer dat net iets duidelijker te maken, dan springt het er al helemaal uit. De stad als achtergrond, is goed uitgekozen, dat zorgt ervoor dat de render er helemaal uitspringt. Probeer hem de volgende keer wel als PNG op te slaan, als dat niet lukt doe dan File- Safe for web, dan PNG-24 als dat niet lukt gebruik dan PNG-8. 6,8/10 Bewerkt: 25 november 2006 door gta ripper Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik heb aan de volgende punten gewerkt: -V1 50 Cent zelf duidelijk zoals bij V3 -Achtergrond scherper gemaakt -Opgeslagen als file PNG. Dit is het resultaat: Scherper Nog iets scherper: Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Kijk dat is al een grote vooruitgang, nou vind ik hem zeker een: 7,2 waard! Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Bedankt voor de rating gta ripper Nog meer rate's en eventuweel tips? Bewerkt: 25 november 2006 door gammie Reageren
Nielok Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 mss had je render een klein beetje kunnen inblenden, je laatste resultaat is het beste achtergrond is heel goed geslaagd! 7/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Hey, misschien moet je hem opslaan als PNG-8, wanty je hebt hem nu in je sig, en een sig mag maar 100 kb zijn. Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Hey, misschien moet je hem opslaan als PNG-8, wanty je hebt hem nu in je sig, en een sig mag maar 100 kb zijn. Oke maar ik heb alleen de keuze uit PNG en ik zie niets van een optie: PNG-8 hoe krijg ik dat dan voorelkaar? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ga naar File-Save For Web, druk dan op dat pijltje, dan moet er PNG-8 tussen staan, maar ik denk dat PNG-24 genoeg is. Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik heb hem opgeslagen als PNG-24. Maar ik zie niet echt verandering.. Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 De bovenste uit bericht #5 van dit topic vind ik de mooist van allemaal. Bij die daaronder vind ik de achtergrond iets te scherp. Mooi dat je je werk verbeterd hebt. 85% (alleen voor die bovenste uit bericht #5) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.