Blu3ice Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Hallo, ik ben bezig met Wang's Cars te modden, en ik ben begonnen met de txd'tjes. Nu zou ik ook nog de auto's die er spawnen willen wijzigen, zodat er andere auto's spawnen. Hoe moet ik dit doen? Alvast bedankt, Blu3ice Reageren
SWYV Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 er is 2mogelijkheden maar ze hebben hun nadelen via de IPL - nadeel: werkt niet eens bij me via de MAIN.scm - nadeel: nieuwe spel verplicht Reageren
Blu3ice Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 er is 2mogelijkheden maar ze hebben hun nadelenvia de IPL - nadeel: werkt niet eens bij me via de MAIN.scm - nadeel: nieuwe spel verplicht ok, main.scm dan. Hoe moet ik dit doen? Reageren
Puma Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 klikkie Ik hoop dat je veel geduld hebt xDDDD Succes, Grtz Puma. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 En wat is IPL dan? Ik heb echt geen zin om een nieuwe savegame te starten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.