Jump to content

MSN VIRUS!


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ice Banana

    4

  • ikt

    4

  • Blue Yoshi 97

    4

  • Flitskikker

    2

Thanks,

Heb nu ontdekt dat als ik file///C:/(en dan nog wat gedoe hierzo) intype dan laad hij op een of andere manier wel en zie ik alle pictogrammen en de taakbalk, en is alles bijna weer zoals normaal.

Had eerst Norton, heb wel 1000 keer gescant, en 1000 keer heeft hij hetzelfde verwijdert...:? Nu heb ik AVG wat volgens mij en m'n vriend beter werkt (en het is gratis :tu: )

Maar alleen nog 1 probleem, ik kan nog steeds niet msn verwijderen omdat hij steeds 'door iemand anders in gebruik is'. Kon ook al niet met CCleaner. Als ik weer emails kan versturen, dan is m'n moeder ook weer blij :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het ''iedereen gebruik dinges'' kun je omzeilen door bij het opstarten snel op F8 te drukken als ik me niet vegis. Dan moet je voor Veilige modus zonder netwerkopties kiezen. Eenmaal daar gekomen, is alles erg lelijk. Negeer dit, dit hoort zo. Verwijder dan MSN via de gebruikelijke weg. Je kunt ook in de veilige modus scannen, dat is ietsjes effectiever.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was dus een virus! Door mijn virusscanner kon ik het niet openen. Eend van dit forum stuurde het me. Maar hij wist van niks! Ik ben blij dat ik een goede virusscanner hebt! Anders was mijn computer niet echt goed meer! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...