Jump to content

Ik weet misschien hoe het wordt... Gta IV


yvea0

Recommended Posts

Kijk op Youtube. zoek naar gta IV

en dan de eerste dagt ik

Dan zie je een trailer

ik weet niet zeker of dit echt zo is.

Maarja

misschien al bekend

Yvea van Dijk ( let niet op me Vaage naam )

Bewerkt: door yvea0
Link to comment
Delen op andere websites

tis idd veeeeelste vroeg voor een GTA 4 trailer, dus hij kan niet echt, de game is nog volop in de maak

btw. nog ff filmpje gekeken, tis absoluut niet afkomstig van een GTA game, t ziet er wel vet uit , daar niet van, maar tis gwoon echt niet GTA, ook wel te zien aan het mikschijfje, dat niet meer in de GTA games zit, alleen als je het voor even wil gebruiken, maar niet constant.

Bewerkt: door Xclusive
Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat van GTA IV bekend is de releasedatum (17 Oktober 2007) en dat hij voor de Xbox 360 (die apparte 'Episode's' krijg) en de Playstation 3 uitkomt :) . De trailer die jij bedoelt is waarschijnlijk nep :N .

Hier moet ik toch even aan toe voegen dat de PS3 ook apparte 'content' krijgt. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij dat eerste filmpje staat bij als comentaar van de maker:

My first Vid and is a GTA IV movie i made with sum clips of other next gen games. Im a big fan of GTA and can't wait 4 it after i get my PS3. I used the track The Cake from Lloyd Banks' Rotten Apple as well as his intro.

Ookwel als ik het belangrijkste er uit haal:

Mijn eerte vidieo en is een GTA IV film die ik heb gemaakt met stuken van andere next gen. games. Ik ben een grote fan van GTA en kan niet wachten op 4 nadat ik m'n PS3 heb. (...).

Met andere woorden dus dat hij dat filmje zelf heeft gemaakt en niet R* wat betekent dat ie nep is.

En dat 3e filmpje bij die zoek resultaten van "GTA IV" vind ik veel vetter. Als het er zo uit zou gaan zien...

(die is trouwens ook nep voor dat iemand gaat zeuren...)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dat de echte GTAIV is. GTA IV zelf heeft nog geen trailers, zeker niet als het pas over een jaar wordt uitgebracht, bij GTA VCS was het pas een week voordat de trailers en screenshots uitkwam. Een beetje zonde om een iedere keer een topic aan te maken omdat je een filmpje heb gezien die fake is. Voor mijn part hoeft dit topic niet verder te gaan.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dat de echte GTAIV is.

Het is ook niet van GTAIV! Want zoals ik net in m'n vorige post zei (en ook die gast die dat filmpje geeft gemaakt): dat hij hem zelf heeft gemaakt!

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vind het zelf een beetje stom waarom ze geen gewone naam voor het spel hebben gekozen. Zo als bij Vicecity en Sanandreas de stad naam. De lijn loop dan een beetje vreemd. Ik vind het opzich niet erg. Hoop wel dat het een mooi spel is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...