ACID Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 bestaat er een programmatje, dat als ik muziek invoer dat ik er meer bass aan toe kan voegen ? Reageren
BigM Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Ja tuurlijk is die er met winamp kan dit je kan ook die andere geluids type's erin toevoegen hier< is de site van winamp waar je hem gratis kan downloaden suc6 Reageren
Robinsky Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) ik weet wel goede tip... Nieuwe boxen kopen met meer volume !!! En winamp ja .. lol Bewerkt: 28 november 2006 door Robinsky Reageren
Dogwatch Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Is dit ook niet gewoon mogelijk met Windowsmediaplayer? Reageren
BigM Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Is dit ook niet gewoon mogelijk met Windowsmediaplayer? Ja maar de geluids kwaliteid gaat dan erger naar achteren als bij winamp Reageren
Dogwatch Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 O dus is het dan ook niet mogelijk om je kwaliteit hoger te zetten dan? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Je kan het door middel van een nummer met goeie bass het testen. Er zijn niet direct programmatjes voor, je kan nog wel een driver voor je geluidskaart downloaden zodat je een programmatje krijgt, vaak is dit het geval. Reageren
ACID Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 ok thx winamp gebruik ik al heel lang maar ik krijg er geen genoeg bass uit en met het programmatje van m'n geluidskaart ook niet iemand nog een tip ? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Een nieuwe geluidskaart kopen een 5.1 Kan ook vaak helpen waarschijnlijk kan je geluidskaart het net niet goed aan. Reageren
ACID Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 oke bedankt misschien koop ik inderdaad wel een nieuwe geluidskaart Reageren
Bassiej Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 *Little Bump* Ik wil nog even terug komen op een ander alternatief. Er bestaat gratis geluidsbewerkingssoftware. Het heet Audacity, je kunt er best veel mee, zeker omdat het gratis is. Op deze site vind je meer informatie en de download. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.