Siempie Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 Ik krijg steeds het volgende bericht als ik SA wil spelen: "Kan entrypoint van prodecure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll." Ik denk dat ik dus iets mis in ogg.dll, moet ik die vervangen, of wat moet ik doen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2006 Ik krijg steeds het volgende bericht als ik SA wil spelen: "Kan entrypoint van prodecure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll."Ik denk dat ik dus iets mis in ogg.dll, moet ik die vervangen, of wat moet ik doen??? Ik zou het niet weten... Opnieuw installeren misschien? Dat zou het kunnen verhelpen. Of heb je hem soms illegaal? Dan zou er natuurlijk zo'n foutmelding op kunnen treden. Ik heb even mijn ogg.dll voor je geupload, misschien dat je het verhelpt door hem te replacen . ogg.zip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Bedankt, nu doet die file het wel Alleen nu heb ik dit: "Kan entrypoint van procedure vorbis_window niet vinden in DLL-bestamd vorbis.dll." Opnieuw installeren werkt niet, en ik heb SA bij Bart Smit gekocht, en die willen niet ruilen Als je ook je vorbis.dll zou willen sturen, heel graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Hier is vorbis.dll: Klik! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Bedankt, nu doet die file het wel Alleen nu heb ik dit: "Kan entrypoint van procedure vorbis_window niet vinden in DLL-bestamd vorbis.dll." Opnieuw installeren werkt niet, en ik heb SA bij Bart Smit gekocht, en die willen niet ruilen Als je ook je vorbis.dll zou willen sturen, heel graag ik geef me je wel ff via het uploadsysteem hier lukt het niet ff met rapidshare doen *KLIK* .:EDIT:. froodoo was me voor Bewerkt: 26 november 2006 door Dj-GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
haulin Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Misschien moet je hem eens installeren en xxx of je system requirements nog eens nalezen >>> Door Dutchy3010: Praten over illegale zaken is op dit forum taboe.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siempie Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Misschien moet je hem eens installeren en xxx of je system requirements nog eens nalezen Specificaties zitten overal flink boven >>> Door Dutchy3010: Ook hier geldt dat er niet over no cd cracks wordt gepraat. Dit is op zich niet illegaal maar toch kunnen wij er niet zeker van zijn dat je de echte versie van San Andreas hebt.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JohnvS Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Wij krijgen de foutmelding "kan procedure vorbis_windows niet vinden in vorbis.dll" Bewerkt: 1 januari 2007 door JohnvS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koolmees Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2007 Hallo, Precies hetzelfde probleem, maar het bestand ogg.dll is niet meer te downloaden.. Zou iemand hem opnieuw kunnen oploaden misschien? Alvast bedankt! Kees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Hallo,Precies hetzelfde probleem, maar het bestand ogg.dll is niet meer te downloaden.. Zou iemand hem opnieuw kunnen oploaden misschien? Alvast bedankt! Kees Dat wil ik wel, één moment. Ogg.dll: Na het downloaden het bestand uitpakken. Vervolgens plaatsen in de volgende map; '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.' (De volgende keer s.v.p. hier de bestanden aanvragen. ) Bewerkt: 17 maart 2007 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superdedupe Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2007 ... ik had het niet maar nu wel omdat ik heb zitten klooien omdat sa multiplayer het niet deed.... Verdoemd nu maar hopen dat de savedgamez blijven zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robinalbert Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Ik krijg steeds het volgende bericht als ik SA wil spelen: "Kan entrypoint van prodecure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll."Ik denk dat ik dus iets mis in ogg.dll, moet ik die vervangen, of wat moet ik doen??? kan je mij de ogg.dll van gta sa eens geven want diegene die hier onderstaat kan ik niet downloaden omdat ik zogezegt geen toestemming heb . please help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SoulSeekkor Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 ja man,,, ik vat er niks van,, die ogg dinges lukt bij mij owk niet, en nu is die weg, plssssss stuur mij owk.. of post ff link, ik heb et al geprobeerd te downloade,,, en nu kan dat wel.... maar ik kan hem nie uitpakke op mijn c drive in rockstar games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WackoX Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 Die melding krijg je alleen als je een iligale versie hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koeny 3 Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 Hier hebben jullie een goede ogg.dll Nou ja! Nou zegt ie dat hij dit type bestand niet kan bijvoegen! Stom ding... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.