Jump to content

GTA SA spelen...


Siempie

Recommended Posts

Ik krijg steeds het volgende bericht als ik SA wil spelen: "Kan entrypoint van prodecure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll."

Ik denk dat ik dus iets mis in ogg.dll, moet ik die vervangen, of wat moet ik doen???

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • verstrattje

    5

  • _KoE_Mzungu

    4

  • Siempie

    3

  • Dutchy3010

    1

Ik krijg steeds het volgende bericht als ik SA wil spelen: "Kan entrypoint van prodecure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll."

Ik denk dat ik dus iets mis in ogg.dll, moet ik die vervangen, of wat moet ik doen???

Ik zou het niet weten... Opnieuw installeren misschien? Dat zou het kunnen verhelpen. Of heb je hem soms illegaal? Dan zou er natuurlijk zo'n foutmelding op kunnen treden. Ik heb even mijn ogg.dll voor je geupload, misschien dat je het verhelpt door hem te replacen :).

ogg.zip

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, nu doet die file het wel :D

Alleen nu heb ik dit: "Kan entrypoint van procedure vorbis_window niet vinden in DLL-bestamd vorbis.dll."

Opnieuw installeren werkt niet, en ik heb SA bij Bart Smit gekocht, en die willen niet ruilen :duh:

Als je ook je vorbis.dll zou willen sturen, heel graag :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, nu doet die file het wel :D

Alleen nu heb ik dit: "Kan entrypoint van procedure vorbis_window niet vinden in DLL-bestamd vorbis.dll."

Opnieuw installeren werkt niet, en ik heb SA bij Bart Smit gekocht, en die willen niet ruilen :duh:

Als je ook je vorbis.dll zou willen sturen, heel graag :puh:

ik geef me je wel ff ;)

via het uploadsysteem hier lukt het niet ff met rapidshare doen

*KLIK*

.:EDIT:.

froodoo was me voor

Bewerkt: door Dj-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je hem eens installeren en xxx of je system requirements nog eens nalezen

Specificaties zitten overal flink boven :puh:

>>> Door Dutchy3010: Ook hier geldt dat er niet over no cd cracks wordt gepraat. Dit is op zich niet illegaal maar toch kunnen wij er niet zeker van zijn dat je de echte versie van San Andreas hebt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Hallo,

Precies hetzelfde probleem, maar het bestand ogg.dll is niet meer te downloaden.. Zou iemand hem opnieuw kunnen oploaden misschien?

Alvast bedankt!

Kees

Dat wil ik wel, één moment.

Ogg.dll:

Na het downloaden het bestand uitpakken. Vervolgens plaatsen in de volgende map; '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.'

(De volgende keer s.v.p. hier de bestanden aanvragen. ;))

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 5 maanden later...
Ik krijg steeds het volgende bericht als ik SA wil spelen: "Kan entrypoint van prodecure ogg_stream_reset_serialno niet vinden in DLL-bestand ogg.dll."

Ik denk dat ik dus iets mis in ogg.dll, moet ik die vervangen, of wat moet ik doen???

kan je mij de ogg.dll van gta sa eens geven want diegene die hier onderstaat kan ik niet downloaden omdat ik zogezegt geen toestemming heb .

please help me :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

ja man,,, ik vat er niks van,, die ogg dinges lukt bij mij owk niet, :cry: en nu is die weg, plssssss stuur mij owk.. of post ff link, ik heb et al geprobeerd te downloade,,, en nu kan dat wel.... maar ik kan hem nie uitpakke op mijn c drive in rockstar games :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...