Jump to content

GTA SA spelen...


Siempie

Recommended Posts

  • 5 maanden later...
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • verstrattje

    5

  • _KoE_Mzungu

    4

  • Siempie

    3

  • Dutchy3010

    1

  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...

Hallo gta san andreas was aan het installeren maar plots heb ik hem stopgezet omdat ik weg moest. enkele uren laer probeerde ik het nog eens maar dan stond er alleen maar 'play gta san andreas' maar ik had em nog niet helemaal geïnstalleerd :N dus weet er iemand wat ik moet doen om hem terug te laten werken want het gaat niet meer en ik heb alles al terug verwijderd enzo... Ik weet niet wat ik moet doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt denk ik alleen het icoontje op je bureaublad verwijderd. Ga na Configuratiescherm --> Software --> GTA San Andreas --> Verwijderen. Dan weet je zeker dat hij er af is. Misschien heb je niet goed gedrukt en is hij gewoon verder gegaan. Waarom zou je niet even proberen of hij het doet? :7 Dat lijkt mij handig :7

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt denk ik alleen het icoontje op je bureaublad verwijderd. Ga na Configuratiescherm --> Software --> GTA San Andreas --> Verwijderen. Dan weet je zeker dat hij er af is. Misschien heb je niet goed gedrukt en is hij gewoon verder gegaan. Waarom zou je niet even proberen of hij het doet? :7 Dat lijkt mij handig :7

Succes!

Maar ik heb het al tien keer geprobeerd. en ik heb ook al alles verwijderd en toch staat er nog altijd play gta san andreas .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Visser23 is vergeten te melden is het feit dat je met het verwijderen van alleen de mappen, bestanden en snelkoppeling GTA:SA nog niet volledig hebt uitgeroeid op je PC. Tijdens het installeren wordt ook het één en ander aangepast in het register, wat normaliter wordt verwijderd m.b.v. de uninstall functie. Het niet gebruiken van de uninstall functie is dus, op z'n zachts gezegd, oliedom. Op z'n hardst gezegd: oerstom, dat je dat met je miezerige brein niet zelf hebt kunnen bedenken. Het is dus zeer raadzaam om niet zo maar domweg bestanden te verwijderen. Ook het halverwege afbreken van de installatie van een programma (spel) is niet briljant. Dus in het vervolg: géén installaties halverwege afbreken én géén programma's verwijderen als er gewoon een uninstall functie beschikbaar is. Jou rest nu de taak om alle verwijzingen naar GTA:SA in het register handmatig te verwijderen, en dit is geen sinecure. Als je nog nooit eerder aan het register hebt lopen sleutelen raad ik je aan om iemand te vragen met ervaring in dit soort gevallen. Als er namelijke domme dingen worden gedaan met het register loop je het risico dat je PC niet meer normaal opstart waarna je genoodzaakt bent om Windows opnieuw te installeren. Heel veel succes gewenst. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Visser23 is vergeten te melden is het feit dat je met het verwijderen van alleen de mappen, bestanden en snelkoppeling GTA:SA nog niet volledig hebt uitgeroeid op je PC. Tijdens het installeren wordt ook het één en ander aangepast in het register, wat normaliter wordt verwijderd m.b.v. de uninstall functie. Het niet gebruiken van de uninstall functie is dus, op z'n zachts gezegd, oliedom. Op z'n hardst gezegd: oerstom, dat je dat met je miezerige brein niet zelf hebt kunnen bedenken. Het is dus zeer raadzaam om niet zo maar domweg bestanden te verwijderen. Ook het halverwege afbreken van de installatie van een programma (spel) is niet briljant. Dus in het vervolg: géén installaties halverwege afbreken én géén programma's verwijderen als er gewoon een uninstall functie beschikbaar is. Jou rest nu de taak om alle verwijzingen naar GTA:SA in het register handmatig te verwijderen, en dit is geen sinecure. Als je nog nooit eerder aan het register hebt lopen sleutelen raad ik je aan om iemand te vragen met ervaring in dit soort gevallen. Als er namelijke domme dingen worden gedaan met het register loop je het risico dat je PC niet meer normaal opstart waarna je genoodzaakt bent om Windows opnieuw te installeren. Heel veel succes gewenst. ^_^

Euhm maar er is nog een probleem . het is een backup van het spel en ik heb nu alles kunnen goed herinstalleren maar nu staat er dat hetniet de juiste cd is die ik erin steek om te spelen. weten jullie hoe ik dit moet oplossen want ik denk dat er een install en een playdisc is.

Link to comment
Delen op andere websites

... nu staat er dat hetniet de juiste cd is die ik erin steek om te spelen. weten jullie hoe ik dit moet oplossen want ik denk dat er een install en een playdisc is.
Dit soort vragen hoef je niet te stellen als je een legale versie van het spel in je bezit hebt. Dit forum biedt geen hulp bij illegale versies. Wij kunnen je hier niet meer helpen. :cya:
Link to comment
Delen op andere websites

Dit soort vragen hoef je niet te stellen als je een legale versie van het spel in je bezit hebt. Dit forum biedt geen hulp bij illegale versies. Wij kunnen je hier niet meer helpen. :cya:
maar ik heb het gekregen van een vriend :(
Link to comment
Delen op andere websites

Maar heb je de orginele cd gekregen van een vriend, of een crack/kopie?
een kopie
Lijkt me overduidelijk een illegaal exemplaar, dus wordt er verder geen hulp geboden op dit forum. Daar zijn de regels van dit forum heel duidelijk in. [meer informatie]

PS: Voor een legitiem exemplaar ben je tegenwoordig nog maar €10 tot €15 kwijt of 1200 MicroSoft punten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

ey jongens en meiden ik heb GTA san andreas gedowload maar kan hem niet spelen en kan de crack niet opennen want ik heb ogg.dll bestand niet,ik heb al vele male geprobeerd te dowloaden dat lukt maar hoe zou je dat kunnen instaleren

please help me

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...