The GamerII Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 als ik op SA:MP op een server ga en dan new game doe kan ik niet lopen en gewoon iets doen kijk maar bij bijlage.. kan iemand me helpen? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Het kan aan een aantal dingen liggen. Het meest waarschijnlijk lijkt mij dat je firewall SA:MP blokkeert. Als je SA:MP gaat spelen, zet dan je firewall uit. Als je weer klaar bent, zet je hem weer aan om virussen tegen te houden. Het kan ook dat je GTA San Andreas versie 2 hebt. (Al weet ik dat niet zeker, ik verwacht dat er dan een foutmelding zou komen). Dit kun je checken in de readme van GTA SA. Als er staat v2.00, dan heb je (logisch ) versie 2. Je kunt de patch downloaden om hem te downgraden naar versie 1, zodat je wel SA:MP kan spelen. Download de patch >hier<. Gewoon uitpakken en aanklikken, je GTA SA wordt automatisch gepatcht. Veel plezier nog met SA:MP! Reageren
The GamerII Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 1.ik kan mijn firewall niet eens instellen 2.ik heb hem al gedowngrade naar v1 dus ik begrijp er niks meer van Reageren
arko 91 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 ik weet waardoor het komt doe start uitvoeren dxdiag tabblad geluid en zet de geluidsversnelling zo laag mogelijk dan doet hij het wel (werkte bij mij) Reageren
Azer Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 ik weet waardoor het komtdoe start uitvoeren dxdiag tabblad geluid en zet de geluidsversnelling zo laag mogelijk dan doet hij het wel (werkte bij mij) Ja, dat werkt als je last hebt van de crash bij de modshops.@the gamer2: SA:MP wel in de directory van GTA:SA geinstalleerd? Reageren
arko 91 Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 ik weet waardoor het komt doe start uitvoeren dxdiag tabblad geluid en zet de geluidsversnelling zo laag mogelijk dan doet hij het wel (werkte bij mij) Ja, dat werkt als je last hebt van de crash bij de modshops.@the gamer2: SA:MP wel in de directory van GTA:SA geinstalleerd? ja, das waar ook, soz maar had eerst ook vinewood... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.