Jump to content

Steal The Deal.

DenkaanHenk

Recommended Posts

Sorry dat ik weer een topic aanmaak maar deze missie staat nog niet uitgelegt op WikiGTA en me vriend heeft op mijn andere Save Game de helft van de Story Line missies gehaald en ik ook de andere helft dat vonden we leuk en deze heeft hij dus gedaan.

Ik snap deze missie niet echt.

Kan iemand mij mischien helpen ?

Alvast bedankt.

DenkaanHenk.

Delen op andere websites

Zie ik dat nou goed? De vraag van 'denkaanhenk' is nog niet beantwoordt, nou dan zal ik dat toch even voor je doen Roy. In de missie 'Steal the Deal' moet je één van de Gonzales mannen per auto achtervolgen eenmaal aangekomen bij de Jet Ski's springt hij erop. Jij moet zo snel mogelijk uit de auto om zo'n Jet Ski te pakken en de Gonzales handlanger te volgen. Zorg ervoor dat je niet te dicht op de man zit, maar ook niet te ver van hem af, want dan raak je hem kwijt. Je volgt hem helemaal tot de meest zuidelijke attractie van Vice City Stories, namelijk de huisjes aan de stijgers. Daar staat een boot die je moet stelen voor 'Diaz', roei eerst alle mannen van Gonazales uit. Dit kun je gemakkelijk doen door eerst aan wal te gaan van de stijgers en rustig aan met een sterk wapen zoals de Spaz 12 de mannen uit te roeien. Als je dit gedaan hebt kun je zonder dat je de boot direct al in vlammen op ziet gaan weg varen naar Diaz zijn Mansion, waarna je de missie haalt. Voor deze missie krijg je geloof ik een beloning van $1500,- als dit niet klopt moet je me het niet kwalijk nemen. Ik wens je tevens heel veel succes met deze missie en natuurlijk wil ik ook je maat veel succes wensen. Als er nog wat is kun je de vraag natuurlijk altijd nog eens stellen. :bier:

Edit: Graag gedaan. _O_

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...