Clowntje_93 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Wat is de engste game die jullie ooit gespeeld hebben? Mijne is denk ik wel F.E.A.R, was echt fokking eng, opeens ging dat licht flikkeren en kwam dat meisje weer tevoorschijn ik zat echt te shaken achter me pc'tje als ze weer langs kwam. Bewerkt: 25 november 2006 door wakkiegeslacht Reageren
VforV Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 De engste game die ik tot nu toe gespeeld heb moet toch Half-Life en Half-Life 2 zijn. Eigenlijk vind ik Half-Life 1 het engst omdat je daaar erg kan schrikken van Headcrabs die voor je neus komen springen van achter een muurtje of plotse ontploffingen. In Half-Life 2 is er één level wat zeer eng is, 'We don't go to Ravenholm'. Dat is 's nachts en het loopt er vol verschillende soorten zombies. Reageren
ikt Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Bob de Bouwer! Grapje, Doom 3 was eng Reageren
Think Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik speel niet echt horrorgames, maar ik herinner me wel Reident Evil op de PS1. Lang geleden, nu ben ik 15, dus een jaar of 8 denk ik. Daar verschoot ik me soms ook wel rot met die zombies. Reageren
Rekam Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Prey! Als je in een donker gangetje zit, je ziet enkel maar lichtgevende ogen en je weet niet wat het is? Dan knijpt hem! Maar het is niet echt bang dat ik heb, maar ik schrik wel snel met zoiets. Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik speel eigenlijk niet veel enge of horror games. Toch heb ik dit jaar F.E.A.R gespeeld, en ik verzeker je dit spel kan je aardige schrik momenten opleveren. Wakkiegeslacht vertelde al over dat meisje, dat is echt niet normaal je loopt gewoon en dan hoor je iets achter je, dan kijk je om en niks daarna loop je weer verder hoor je nog een keer en opeens staat dat meisje achter je. Dat zijn echt dingen om te schrikken. F.E.A.R is dus zeker de engste game die ik gespeeld heb. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Resident Evil dead aim,met die lightgun Dar shrok ik me rot op dat cruise ship! dude echt niet normaal... Ik wil wel eens FEAR spelen hoor,lijkt me echt intresant Reageren
7ulian Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Clive Barker's Undying!!! Bijna elk level was eng, alleen die natuurlevels zijn meer mooi dan eng... tot dat je dan die punten met uit elkaar gerukte beeste erop ziet... wat ik vooral erg cru vond was een dode bediende, die op de grond lag en naar boven bloede (bloed dat vanuit de grond naar het plavond droop...) En Oneiros is ook niet "the place to be", dat is een soort Hel Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik heb niet echt veel enge games gespeeld. Maar als ik er eentje moet uitkiezen, dan is het toch Diablo: Lord of Distruction. In deze game moest je veel in donkere ruimtes rondlopen en rare wezens afslachten. Die geluiden als die zombies eruit kwamen waren afschuwelijk eng te noemen. Het griezeligste moment was toen ik een groot wezen genaamd The Butcher moest afslachten. Dat geluid toen hij uit zijn kamer kwam, dat maakte me echt bang. Ik was blij toen ik hem had afgeslacht. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik heb nooit zoiets gehad, omdat ik nog nooit een enge game heb gespeeld, hetis gewoon niet mijn genre, dus daarom koop ik oiok geen van die genre.....(engggg...) Reageren
rems GTA Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Mijn engste game ooit is toch Silent Hill 3 The Room. Wat een eng spel is dat zeg! gatverdamme................ Nu speel ik doom 3. Die game valt wel mee Reageren
Robinsky Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 De telletubies returns Natuurlijk Constantine, das wel mijn enigste dan hea :$ Reageren
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 FEAR geleent van video land .Begin ik nooit meer aan Reageren
Dare Devil Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 1) F.E.A.R. 2) Far Cry 3) Halo: Combat Evolved Ik ga altijd helemaal op in van de shooters, adrenaline enzo, en dan gaat er ineens een licht flikkeren of springt er een gemuteerde aap in je beeld! Doodeng! Reageren
ArticLight Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Dat is bij mij toch wel een van die Resident Evil games (weet effe niet meer welke). Echt creepy als er plotseling zo'n zombie ventje om de hoek komt gestrompeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.