Jump to content

Engste game ooit gespeeld?

Recommended Posts

Geplaatst:

Far cry is helemaal niet eng joh ! :)

>>> Door GTA-Sheep: Laten er we er geen discussie van maken. Als iemand Far Cry eng vindt dan is dat gewoon zo. Laten we het gewoon op de afzonderlijke reacties houden :)<<<

Geplaatst:

Mijn engste games die ik gespeeld heb zijn deze:

Killzone, dat was echt eng.. Ik hoorde een schot en ik keek naar achter, en ineens stond er zo een Helghast gast voor me!

Far Cry was ook eng.. Toen liep ik een huisje binnen, en zag ik een dode dokter ligge, een seconde later sprong er een gemuteerde aap op me!

Kllerx :cya:

Geplaatst:

F.E.A.R heeft me ook wel aardig wat schrikmomenten bezorgt inderdaad :puh: Vooral zo'n stuk dat je van een ladder af moest, draai je je om en opeens staat dat meisje daar :schater: Goed spel, dat wel.

Geplaatst:

F.E.A.R. :) echtwel gezellig zo een klien meisje dat door d gang komt. Terwijl jij in ene heel donkere kamer speelt en niemand anders in huis aanwezig is :)

Geplaatst:

Resident Evil (NGC) wanneer je voor de 2e keer door die hal loopt en die honden door het glas springen!

Freaky gewoon.. :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:

vroeger speelde ik wel eens een spel dat wolfennstein heette, moest je eerst ontsnappen uit een kasteel en dan allemaal missies uitvoeren...

maar op een gegeven moment moest je op een begraafplaats een tombe in, waardoor je in een nazi-schuilplaats kwam, maar er zaten ook allemaal zombies! ik verstopte me bij dat level altijd achter de bank terwijl mijn pa hem voor mij moest uitspelen...brr! :schater:

Geplaatst:

Nee, ik heb eigenlijk geen enge games gespeeld. Maar ik houd niet van first person shooters met vreemde wezen erin. Liever racen :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...