Jump to content

The 360

Orange-grove

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik doe de hele tijd die 360 op de driving school goed, en toch maar

Final Heading 100%

Final Score 70%

Damage 0%

Overal Score 85%

ik wil alles 100% want dan krijg je de auto Hotknife, en die is echt suuuuupervet, maar weet iemand hoe ik die dan wel 100% moet doen, want het zo easy!!

Geplaatst:
Ik dénk preciese rondjes, en niet na vierenhalf rondje stoppen :unsure:

ik kan maar 1, 5 rondje doen is de tijd om, het is de car driving school he

Geplaatst:
Ik dénk preciese rondjes, en niet na vierenhalf rondje stoppen  :unsure:

ik kan maar 1, 5 rondje doen is de tijd om, het is de car driving school he

1,5 :blink:

Ik had er wel meer hoor :unsure:

Geplaatst:

Je moet ietsje meer dan 1 rondje maken...ongeveer zodat de rechterband van de auto staat waar in het begin de linker stond...

Gewoon een paar keer proberen... ;)

Geplaatst:

Wat voor auto is de hotknive>? ik heb boot en moter school alles goud by vlieg alles zilver misntens by auto bronze een paar goud en wat zilver sommige zijn gewoon KUT@! :(

Geplaatst:

als je de 360 doet dan moet je zorge dat je 1,25 rondjes hebt gedaan(1rondje en 1kwart) en dat kwartje trug in de andere richting zodat je toch op je beginpunt eindigt.

zo heb ik mijn 100 procent gehaald

Geplaatst:

je moet gewoon 360 graden draaien en dan maar 1 heel rondje maken en dan bij 360 graden stoppen.

al heb je nog een minuut.

gewoon 1 rondje maken het gaat niet om hoeveel maar om de presisie van je rondjes.

Geplaatst:

ik heb daar nu overal goud behalve bij die laatste als je door de stad heen moet heeft daar nog iemand een tip voor

Geplaatst:

EE vertel me a.u.b hoe je bij die ene burn and lap goud heb gehaald. Vertel me precies want ik word **** gek van die. Ik probeer het en telkens weer haal ik boven de 35 sec. Ik heb echt alles geprobeerd met r1 remmen met vierkant met allebei gas weet ik veel wat maar nee..... Help me :rolleyes:

Geplaatst:

Hoe ziet de hotknife er uit>>?? en kan je hem ook ahlen zonder alles goud in auto school? byv dat ie ergens staat?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...