Jump to content

Savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

ALs ik een savegame download (v.200 is mijn versie die download ik dus ook)

dan start hij een nieuw game op!

please help!

Geplaatst: (bewerkt)

Dat kan een aantal redenen hebben als eerst kan het de oorzaak zijn van het feit dat je een Versie 1 GTA San Andreas hebt, want dan werkt het namelijk niet. Je moet twee dezelfde versies hebben, als je dus V2 wilt hebben dan moet er rechtsonder in het start menu staan: 'V2.0', zo niet dan heb je een GTA SA Versie 2 nodig. Die heb ik even toegevoegd aan de bijlage zoals je kunt zien deze bestanden meot je plaatsen in de map: 'Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Het kan ook oorzaak wezen dat de Savegame gewoon corrupt is, omdat hij niet goed omgezet is van Versie 1 naar versie 2 als je begrijpt wat ik bedoel. Maar goed als dit niet werkt dan kun je het gewoon zeggen, want dan helpen we je nog wel even op weg. O, ik had het even niet goed gezien, je hebt dus Versie 2 al, dan moet het dus wel een corrupte Savegame zijn, probeer ook eens een andere savegame?

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst: (bewerkt)

Hier vind je een patch om je versie 2 naar versie 1 te dowgraden. Dan heb je veel meer savegames tot je beschikking, en kun je eventueel ook mods installeren. Je spel zal er verder niet op achteruitgaan.

[Edit] Een 100% savegame voor versie 1 kun je dan hier vinden.

De manier van SummerBase kun je ook proberen natuurlijk. :D

Bewerkt: door Froodooo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...