Smeets Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Beste mensen.. ik denk niet dat iemand mij zal kunnen helpen maar ik kan het altijd proberen! Ik heb een lange tijd geleden San Andreas gekocht.. nog voordat ik het had uitgespeeld was de cd kapot (mijn kleine broertje heeft nog wel eens de neiging om met spellen te gaan gooien (of ze verkeerd neer te leggen zodat mensen erover lopen) Nou heb ik vrijdag op de HCC-dagen in utrecht (ook Gameplay) een nieuwe gekocht (nouja gekocht Ahum...) Ik d8 yes... maar toen ik et wouw spel deed hij het niet! de cd zit ook vol krassen... na een paar keer opstarten doet hij het eindelijk... maar bij een filmpje blijft ie meteen hangen! en soms in het spel zelf ook! Ik heb geen zin om hem nog een keer te kopen... heeft iemand mischien een idee dat ik het toch kan spelen! denk het niet maar ik probeer het toch te vragen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Beste mensen.. ik denk niet dat iemand mij zal kunnen helpen maar ik kan het altijd proberen!Ik heb een lange tijd geleden San Andreas gekocht.. nog voordat ik het had uitgespeeld was de cd kapot (mijn kleine broertje heeft nog wel eens de neiging om met spellen te gaan gooien (of ze verkeerd neer te leggen zodat mensen erover lopen) Nou heb ik vrijdag op de HCC-dagen in utrecht (ook Gameplay) een nieuwe gekocht (nouja gekocht Ahum...) Ik d8 yes... maar toen ik et wouw spel deed hij het niet! de cd zit ook vol krassen... na een paar keer opstarten doet hij het eindelijk... maar bij een filmpje blijft ie meteen hangen! en soms in het spel zelf ook! Ik heb geen zin om hem nog een keer te kopen... heeft iemand mischien een idee dat ik het toch kan spelen! denk het niet maar ik probeer het toch te vragen Waarschijnlijk heb je inderdaad pech... Als een DVD-rom zo beschadigt is, kan de DVD-lezer hem dus niet meer goed aflezen. Dan ben je helaas genoodzaakt om een nieuwe te kopen. Je kunt hem proberen schoon te maken, door met een schone, zachte doek en een paar druppels water de DVD schoon te wrijven. Daarna met een schone, droge, zachte doek de DVD-rom droog maken. Waarschijnlijk zal het niet lukken, maar je kunt het proberen. Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Nou heb ik vrijdag op de HCC-dagen in utrecht (ook Gameplay) een nieuwe gekocht (nouja gekocht Ahum...) Wil je daarmee zeggen dat je hem illegaal hebt? Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Nou heb ik vrijdag op de HCC-dagen in utrecht (ook Gameplay) een nieuwe gekocht (nouja gekocht Ahum...) Wil je daarmee zeggen dat je hem illegaal hebt? volgens mij bedoelt ie gejat?[/font]??? Reageren
WeeWeeSlap Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Je moet in België naar een"Game Mania" gaan die kunnen de krassen op je DVD herstellen voor de gene die dicht tegen Antwerpen wonen is er daar een Reageren
Mastertuner Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 volgens mij bedoelt ie gejat?[/font]??? Of gekregen van zijn ouders, of familieleden of vrienden of wie dan ook. Het is toch niet omdat ie zegt dat ie hem niet heeft gekocht dat hij hem heeft gepikt op illegaal bezig is. Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Beste mensen.. ik denk niet dat iemand mij zal kunnen helpen maar ik kan het altijd proberen!Ik heb een lange tijd geleden San Andreas gekocht.. nog voordat ik het had uitgespeeld was de cd kapot (mijn kleine broertje heeft nog wel eens de neiging om met spellen te gaan gooien (of ze verkeerd neer te leggen zodat mensen erover lopen) Nou heb ik vrijdag op de HCC-dagen in utrecht (ook Gameplay) een nieuwe gekocht (nouja gekocht Ahum...) Ik d8 yes... maar toen ik et wouw spel deed hij het niet! de cd zit ook vol krassen... na een paar keer opstarten doet hij het eindelijk... maar bij een filmpje blijft ie meteen hangen! en soms in het spel zelf ook! Ik heb geen zin om hem nog een keer te kopen... heeft iemand mischien een idee dat ik het toch kan spelen! denk het niet maar ik probeer het toch te vragen Hoi smeets, als je cd-r(dvd-r) zo besgadigd is kun je hem laten polijsten bij de gameshop play-it, die winkel zit in emmen stadskanaal en in hoogeveen, dat polijsten kost€ 5,- in emmen zit ie aan de marktplein 136 in stadskanaal navolaan 10a en in hoogeveen schutstraat 72 misgien woon je in de buurt bij 1 van die winkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.