Jump to content

Gezocht: De mod om Marina Car Park een garage te maken

sam-hendrix

Recommended Posts

Hoi,

Ik weet dat er vroeger op deze site een bestandje stond om het Marina Car Park bij de jacht van Cortez om te toveren in een garage waar je auto's kan opslaan. Ik heb het ooit gedownload maar ook weer verwijderd. Kan iemand mij dit sturen??? Ik zoe het erg op prijs stellen.

Ik kan me ook herinneren dat ik met een fout zat toen. In het ingepakte bestand zat een 'main.scm'. Die moest je plaatsen in /data. Ik weet nog dat er dan geen garage kwam en dat VC niet meer goed opstarte. Heeft iemand deze mod geinstalleerd en werkt hij?

Sam

Delen op andere websites

Doordat op deze site GTAgames.nl en GTAforum zijn samengevoegd, zijn er veel bestanden verdwenen. Het goede nieuws is dat op de website van PatrickW de Marina Car Park mod te downloaden is. Je kunt hier de Marina Car Park mod downloaden. Je kunt ook hier een handleiding vinden om de mod te installeren. Ik heb helaas geen ervaring met de mod. Ik denk dat een aantal mensen wel ervaring hebben met deze mod. Als je hulp nodig hebt met de installatie met deze mod, dan kan je hier een kijkje nemen.

Delen op andere websites

Welkom op het forum! :cya:

Ik denk dat je Dit bedoelt. Klik boven de zwarte streep op 'Download Release 3 (04-mar-2004). Eronder staat nog een 100% savegame, omdat je je oude savegames niet meer kunt gebruiken.

Mvg,

ArticLight

Edit: Damn, zijn ze me weer voor :(

Bewerkt: door ArticLight
Delen op andere websites

Helaas... Dan moet ik al me FBI wagens in Sunshine autos maar opnieuws vinden...de ranchers...

De FBI Rancher is niet heel moeilijk te krijgen, je vind hem jammer genoeg niet op een vaste plaats, hiervoor zul je dus een 5 sterren wanted level hebben moeten. Dit is natuurlijk een lastig proces, maar gelukkig is er een makkelijkere manier, wel te verstaan met cheats. Ik ken een hele mooie trainer voor je, in deze trainer zit een zogenaamde 'Garage Editor' functie, hiermee kun je dus bepalen wat voor voertuigen in je garage staan, dus ook FBI Ranchers, je kan ze ook nog een eigen kleur geven. De trainer kan je hier downloaden. Hij zit verpakt in een .Rar bestand deze kun je openen met Winrar (Download Winrar hier) Om de trainer te laten werken moet je eerst alle bestanden uit het .Rar bestand in je Vice City Folder zetten (C:\Program Files\Rockstar Games\Vice City) Nu start je de trainer op, vervolgens druk je op 'Start Vice' , het spel word nu opgestart, wanneer je ingame bent minimaliseer je je spel, nu druk jij bij de trainer op Garage Editor. Nu kan je alle wagens in elke garage die jij bezit laten zetten.

(Note: ik weet niet dat je ze ook in de parkeergarage bij Cortez kunt zetten, dit moet je even uitproberen)

Als je nog vragen hebt hoor ik ze graag!

Delen op andere websites

Helaas... Dan moet ik al me FBI wagens in Sunshine autos maar opnieuws vinden...de ranchers...

[...]

(Note: ik weet niet dat je ze ook in de parkeergarage bij Cortez kunt zetten, dit moet je even uitproberen)

je kunt hem idd ook in de garage van cortez zetten ik kon dat in elk geval wel (ook hunter en die shit)

Delen op andere websites

Nope, je kan ze niet spawnen naar de garage. Ik heb ze even in Sunshine gespawnt en in de garage gezet. Ik ben bezig om er een ''koninklijke'' garage van te maken :puh:

dus ik zoek nog de volgende cars( De lincoln heb ik al), waar zijn ze te downloaden:

- Volvo S80

- Verlengde Ford Scorpio

Het zou beter zijn als iemand textures van auto's en delen van VC kan veranderen. Want ik heb foto's van de koninklijke stallen(garage is dat ook). Ook wil ik dan op de nummerplaten AA-** borden :*D en blauwe flitsers en sirenes. Ik heb nu een Audi A8 vervangen voor de FBI Washinton en de Lincoln Limousine vervangen voor de FBI Rancher.

Graag hulp voor het bouwen van deze, tjah....is het een mod????

Sam

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Doordat op deze site GTAgames.nl en GTAforum zijn samengevoegd, zijn er veel bestanden verdwenen. Het goede nieuws is dat op de website van PatrickW de Marina Car Park mod te downloaden is. Je kunt hier de Marina Car Park mod downloaden. Je kunt ook hier een handleiding vinden om de mod te installeren. Ik heb helaas geen ervaring met de mod. Ik denk dat een aantal mensen wel ervaring hebben met deze mod. Als je hulp nodig hebt met de installatie met deze mod, dan kan je hier een kijkje nemen.

Als ik op de links klik die jij geeft, dan werekn ze niet(could not find page). Zou je ze misschien eens willen doorzenden in een persoonlijk bericht ?

Delen op andere websites

Als ik op de links klik die jij geeft, dan werekn ze niet(could not find page). Zou je ze misschien eens willen doorzenden in een persoonlijk bericht ?

Ik heb het probleem ook, waarschijnlijk is de Site tijdelijk offline maar we willen jou natuurlijk niet laten wachten en daarom download je de Mod hier. Veel plezier ermee

Hoe gebruik je de garage editor?

Ik heb even voor je gezocht en vond dit: Start het spel op en switch terug naar windows en start de trainer op en daarnaar klik je garage editor aan.Dan krijg je een nieuwe venstertje vervolgens kies je daar de garage waar de auto in moet uit. Vervolgens Kies je de auto uit. Ook heb je de optie om het Fire Proof en Bullet Proof te maken. Dan klik je op writh en switch je terug naar je spel met alt+tab. De auto staat nu in je garage en je kunt hem gaan gebruiken. Deze tekst is niet door mij gemaakt en ik weet dan ook niet of het echt werk

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...