DJ Vincento Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Als ik gta speel ziet hij er zo uit : Waar legt het aan en hoe los ik het op? M'n video kaart is een NVIDIA GeForec2 MX 100/200 Joh, vin je het gek? je hebt een mx geforce 2 Hoezo, Ik speel zelfs GTA San Andreas op exact dezelfde 3d kaart, en dat spel loopt zo gladjes als olie. En gta3 loopt ook perfect, Vice City ook een Need for Speed Most wanted ook. Dus kom niet met een verhaal dat oude 3d kaarten zo'n spel niet kunnen draaien, je bent voor GTA3 maar 16 mb nodig, die mx 100/200 heeft minstens 32 mb. Reageren
Cenzy Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Inderdaad Je hebt ( bijna ) nooit problemen met een playstation Met een Computer regelmatig Playstation Rullees Edit ==> Dit is geen Reactie op het vorig bericht Bewerkt: 18 januari 2007 door Cenzy Reageren
GTA Monster Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Haha mooie screens hoor Gezocht bij Google. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Welke taal en welke versie van Windows heb je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.