Gligoth Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Hallo Ik stel me meteen wel ff voor. Ik ben dus Gligoth heb me net geregistreerd en heb meteen een vraagie: Ik heb net de missie: The Audition gedaan. maar nu zie ik dat ik niet meer naar Lance kan gaan voor een missie klopt dat of kijk ik vekeerd ik kan wel naar: Louise Cassidy Williams, Umberto Robina maar ik wil graag de missie Zero to hero dus als iemand mij kan zeggen wat te doen hoor ik het graag. Alvast bedankt Gligoth Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Je moet gewoon de missies van Louise en Umberto voltooien! Elke missie unlockt eigenlijk een andere missie. Als je de missie Robbing the Cradle van Louise hebt voltooid en de missie Havana Good Time van Umberto, dan moet je de missie From Zero To Hero kunnen spelen. Bewerkt: 26 november 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Daar is toch een heel simpel antwoord op te geven: je zult allereerst alle missies die je momenteel kan doen moeten voltooien! Umberto Robina en Louise Cassidy-Williams bijvoorbeeld moet je beiden helemaal langs geweest zijn wil je uitkomen bij de missie 'From Zero to Hero'. Kan je toch niet wachten, dan is =>hier<= een topic waar alles savegames in staan, gemaakt door SummerBase. In jouw geval zal je dus de missie 'Snitch Hitch' moeten downloaden wil je de missie 'From Zero to Hero' kunnen spelen. Veel plezier verder! Bewerkt: 26 november 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gligoth Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Dankjullie wel ik ben nu de andere aan het unlocken. Volgens de missie lijst op gta wikki zouden het er nog 3 moeten zijn. Ga nu naar vriend toe om VCS multyplay te spelen lijkt me vet. Bedankt Gligoth Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gligoth Geplaatst: 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 Ikheb de missie gedaan in 1 keer gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 Ikheb de missie gedaan in 1 keer gehaald.Mooi zo, veel plezier nog! (met het spel en op het forum ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.