Jump to content

problemen met sami 1.1

Recommended Posts

Geplaatst:

eej allenmaal

ik heb een probleem, als ik met sami 1.1 (Sanandreas mod installer) een gilera runner of een ander ding dat vervangen moet worden door de faggio, instaleert hij hem wel maar als je hem opstart en dan een savegame wil loaden sluit hij het af en zegt hij : gta sa moet worden afgesloten excuus voor dit ongemak. ik weet het niet meer. wie kan me helpen???

thx maarten

Geplaatst: (bewerkt)

Het kan aan een aantal dingen liggen:

1) Bedoel je dat je SAMI 1.1 hebt, of GTA San Andreas 1.1. Als je San Andreas 1.1 hebt, moet je San Andreas gewoon opnieuw installeren. Dan werkt de mod wel.

2) Het zou ook kunnen dat je San Andreas versie 2 hebt. Dit is een later uitgebrachte versie, waar je geen mods in kunt installeren. Om van versie 2 versie 1 te maken, moet je >deze patch< downloaden. Met behulp van deze patch maak je van SA versie 2 versie 1, zodat je wel kunt modden. Gewoon downloaden, uitpakken en aanklikken, je GTA SA wordt automatisch gepatcht.

3) Je hebt de mod misschien niet goed geinstalleerd. Zorg dat je >deze tutorial< goed volgt. Daar word stap voor stap uitgelegd hoe SAMI werkt.

4) Als dat allemaal niet werkt, dan zou je de mod ook kunnen installeren met behulp van de IMG tool 2.0. Hierbij installeer je de mod handmatig. Volg daarvoor >deze tutorial<. Het is niet zo moeilijk, iedereen zou het moeten kunnen. ;)

Succes!

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

maar het gekke is dat hij met sami1.1 alles kan doen behalve de foggio(scooter) hij kan de pizzaboy namelijk wel modden.ik heb namelijk al heel veel auto's en motors succesvol gemod alleen deze doet het niet. weet jij of iemand anders hoe dat zit???

thx orange123

ps. hoe kan je weten welke versie je heb

Geplaatst:

De versie van San Andreas kun je zien in de SA readme, of in het hoofdmenu. De readme vind je in de map C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.

Maar aangezien je wel andere mods kunt installeren, zal het niet aan de versie liggen. Het ligt waarschijnlijk aan de mod zelf. Probeer eens een andere scooter in plaats van de Faggio te installeren. Of probeer dezelfde mod te installeren met de IMG tool ipv SAMI. Kijk >hier< voor een tutorial voor de IMG tool 2.0

Succes!

Geplaatst:

ik heb versie 1.00 maar hij kan ook geen andere scooters instaleren mar met img tool 2.0 heb ik nog niet geprobeerd ik zal kijken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...