Jump to content

Wheelie Truck

Recommended Posts

Geplaatst:

laatst ree ik met mijn sanchez over het treinspoor, en kwam ik over een weg.

onder me scheurde een roadtrain ofzo die een wheelie maakte ( het ging hard dus ik had geen tijd om een foto te maken ) is dit een fout ofzo

Greetz Mr. I

Geplaatst:

Dit kan inderdaad een bug zijn. Héél waarschijnlijk is het ook één. Kun je misschien de plek op een kaartje aangeven? Dan kunnen andere forumleden het eens onderzoeken :puh:

Geplaatst:

je segt zelf het ging hard was het niet gezichtsbedrog?

(heb ik ook wel eens gehad hoor dat je iets ziet wat niet zo is)

:cya:

[NL]BoBo[FRL]

Geplaatst:

Reed er toevallig een motor voor die Roadtrain? Het gebeurt namelijk meer dan eens dat zo'n vrachtwagen op miraculeuze wijze een aantal meter de lucht in vliegt wanneer je op een motor inrijd met zo'n ding. Weelie zou dan ook moeten kunnen.

Geplaatst:

moet je eens met de monste heel langzaam ove reen auto heen gaan dan gaat ie 300 mtr de lucht in lol! ook zoon sort bug ofniej?

Geplaatst:
BoBo[FRL]' date='26 Nov 2006, 13:59:35' post='549623']

moet je eens met de monste heel langzaam ove reen auto heen gaan dan gaat ie 300 mtr de lucht in lol! ook zoon sort bug ofniej?

nee komt omdat de caroserrie hogen ligt dan de wielen dat er nog een leeg stuk stussen in zit

Geplaatst:

o zooo dus niet een bug naja dit word een beetje offtopic of niet dan?

(o en nog een vraagje aan dj-gta: wat betekent dat CMIIW?)

Geplaatst: (bewerkt)

super hard ging het niet, maar toen ik eraf sprong om te kijken zag ik hem nog net het hoekje om scheuren

btw: het as vlak voor de tunnel die voor de brug ligt die naar SF gaat ( ik kan geen kaartje downloaden want ik weet niet hoe het moet )

Bewerkt: door Mr. Inferno
Geplaatst:

Het is zeerwaarschijnlijk een bug, Er is niks aan te doen. Het zal een of meerdere keren nog gebeuren, Hoe weet ik niet.

Het kan ook zijn dat je te veel mods het Geinstalleerd hebt.

Als het een veelvoorkomende en irritante bug is, raadt ik aan je San Andreas opnieuw te installeren.

~Whoop

Geplaatst:
laatst ree ik met mijn sanchez over het treinspoor, en kwam ik over een weg.

onder me scheurde een roadtrain ofzo die een wheelie maakte ( het ging hard dus ik had geen tijd om een foto te maken ) is dit een fout ofzo

Greetz Mr. I

ja klopt ik heb ook wel eens een trucker door de lucht zien vliegen terwijl ik zonder cheats speel.

echt raar want hij vloog echt heel snel voorbij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...