nick11123 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) IK ben van plan om een eigen PC te kopen alhoewel ik maar 169 euro heb maar dat maakt niet uit want me vader wil me nog wel voorschieten ok ik had al één PC in mijn hoofd en gevonden de Olidata Vassant 3 3000 Basic Link naar de site Hij is dan ook 369 euro maar zonder XP daaronder zit er een van 449,00 euro maar die is wel met XP Ik wil weten of dit een knappe Computer is om te werken en om te gamen. Ook had ik er nog een, dat is de Compaq pressario Link naar de site Mischien kan iemand anders mij nog helpen met het zoeken voor een goeie PC de prijs mag maximaal bij de 500 liggen. incl Monitor dan. dus mischien kan iemand tip,s geven ofso Alvast heel erg bedankt Bewerkt: 26 november 2006 door nick11123 Reageren
orange123 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 eej nick11123 als je een goeie pc wil met monitor kan je op marktplaats kijken daar hebben ze hele goede dingen. soms nieuw soms gebruikt kijk maar orange123 ps. je kan natuurlijk ook op andere 2de-hands sites kijken Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 eej nick11123als je een goeie pc wil met monitor kan je op marktplaats kijken daar hebben ze hele goede dingen. soms nieuw soms gebruikt kijk maar orange123 ps. je kan natuurlijk ook op andere 2de-hands sites kijken eh bedankt hoor maar het liefst wil ik hem gewoon nieuw hebben dan is het ook meteen goed snapje. maar nog bedankt iemand anders mischien raad? Reageren
Kraay Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Tussen de 2 bovenstaande zou ik meteen de Compaq Presario pakken. Maar dan zul je er nog niet echt mee kunnen gamen aangezien de videokaart niet echt goed is... Maar wat is nu eigenlijk je maximum prijs? Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Tussen de 2 bovenstaande zou ik meteen de Compaq Presario pakken. Maar dan zul je er nog niet echt mee kunnen gamen aangezien de videokaart niet echt goed is... Maar wat is nu eigenlijk je maximum prijs? Mijn maximum is 500 euro maar ik heb al een monitor voor 99 euro die ik al wil hebben het is een aanbieding en die kan ik dan al krijgen en als ik dan pas over een paar maanden heb gespaard dan kan ik mischien ooit nog een beter monitor nemen ik heb hem nog niet gekocht maar ik denk dat ik hem morgen op haal het liefst zou ik dat de PC ongv bij de 400 ligt met toetsenbord en muis 300 is natuurlijk ook goed. Maar ik wil wel met Windows XP erbij ik weet niet of het bij sommige PC gratis word meegeleverd maar meestal worden de PC dan 100 euro duurder EDIT: weet iemand mischien of Olidata een goed merk is of niet ? alvast bedankt Bewerkt: 27 november 2006 door nick11123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.