yvea0 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik wil een ps2 kopen, omdat hij heel slecht doet op me pc ( san andreas) Wie weet waar en hoeveel hij kost? Yvea van dijk Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik wil een ps2 kopen, omdat hij heel slecht doet op me pc ( san andreas)Wie weet waar en hoeveel hij kost? Yvea van dijk De Playstation 2 is bijna in elke computerwinkel te vinden, denk daarbij aan bijvoorbeeld Dixons, Mediamarkt en Dynabite. Daarnaast is het mogelijk om hem op internet te bestellen, en dan heb je hem vrij snel in huis (op sommige sites zelfs binnen een dag!). Hiernaast kan je ook kijken bij winkels als Bart Smit, daar heb je ze ook. De prijs, dat ligt er natuurlijk aan wat voor pakket je neemt. Neem hier even een kijkje. Daar staan een paar pakketten van tussen de €130 en €160. Ook kan je even hier kijken, van bol.com. Daar zijn ze €150 of €160, en zijn sommige ook morgen binnen als je vandaag voor 20.00 uur besteld. San Andreas voor op de PS2 kost op bol.com ongeveer €25 (klik). Dan heb je hem ook morgen binnen. Je kunt ook wachten op de Trilogy van GTA III, GTA VC en GTA SA. Voor meer info daarover kan je even hier kijken. Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Voor €130 heb je een starterspack gewoon pakket in huis, dit bestaat uit PS2, controller en een geheugen kaartje. Voor €150/€160 kun je een wat groter pack starter pack kopen, met twee controllers. Een losso controller kost al snel €30. Een zwarte PS2 is goedkoper dan de zilvere, ongeveer €10 per pack. En SA zelf kost €20/€30. Je kan goed prijzen vergelijken als je ook kijkt op Dixons, Free Record Shop en Dynabyte kijkt. Als je het niet erg vind om een gebruikte PS2 te kopen, kan je ook kijken op Marktplaats of eBay. Hopelijk heb ik genoeg extra informatie gegeven. Succes Bewerkt: 27 november 2006 door thundercover Reageren
Cosmo Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Voor €130 heb je een starterspack in huis, dit bestaat uit PS2, controller en een geheugen kaartje.Voor €150/€160 kun je een wat groter pack kopen, met twee controllers. Een losso controller kost al snel €30. Een zwarte PS2 is goedkoper dan de zilvere, ongeveer €10 per pack. En SA zelf kost €20/€30. Je kan goed prijzen vergelijken als je ook kijkt op Dixons, Free Record Shop en Dynabyte kijkt. Als je het niet erg vind om een gebruikte PS2 te kopen, kan je ook kijken op Marktplaats of eBay. Hopelijk heb ik genoeg extra informatie gegeven. Succes Koop 1 2e hands heb ik 2 weken geleden ook gedaan Reageren
tiesto Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 het kan verschillen maar bij veel winkels is de advies prijs van de playstation 120 of 130 euro en san andreas is ongeveer 30 euro Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Ik heb je even een lijstje met winkels (online) opgezocht, hier met de prijzen: Bartsmit €130 Intertoys Hier ook €130 Bol.com €149 , Dan speel je wel morgen op je PS2 Meer kan ik er niet zo snel vinden, sorry. Succes er nog mee ~Whoop Bewerkt: 27 november 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ik heb je even een lijstje met winkels (online) opgezocht, hier met de prijzen:Bartsmit €130 Intertoys Hier ook €130 Bol.com €149 , Dan speel je wel morgen op je PS2 Meer kan ik er niet zo snel vinden, sorry. Succes er nog mee ~Whoop Volgens mij zijn die van de Intertoys en BartSmit gewone pack (met 1 controller) en die van Bol het starterpack (2 controllors). Let hier wel goed op. Voor de goede lezers: ik heb een foutje gemaakt in mijn vorige bericht, wat ik heb hersteld Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Volgens mij zijn die van de Intertoys en BartSmit gewone pack (met 1 controller) en die van Bol het starterpack (2 controllors). Let hier wel goed op. Bij Bol.com krijg je gewoon één controller, maar daar krijg je een 8mb memorycard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.