Cabron Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Hoi ik zag laatst een filmpje op youtube http://www.youtube.com/watch?v=KDIQI4jq5uk heeft iemand een kaartje waar precies de ingang is ? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Hey Cabron, om op jouw vraag een antwoord te geven is redelijk moeilijk. Het filmpje is niet zo duidelijk omdat het rechtstreeks van TV gefilmd is. Maar ik denk wel dat ik het ergens weet liggen. Je weet het al of je weet het niet, maar als je in de Desert in dat stukje zand (woestijn?) gaat ligt er een kuiltje waarin precies een zwarte slang (misschien is dit wel een lijk ) inzit. Ik denk als je richting die rots kijkt, en je dan omdraait, zo'n 90° naar links je de ingang ziet. Ik weet niet of je het nodig vind om er een kaartje bij te maken? Bewerkt: 26 november 2006 door -YokoZumi- Reageren
Barcelona Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik zag het niet echt goed, maar volgens mij bestaat die tunnel helemaal niet omdat het bij een andere plek is. Ik weet echt niet of er een tunnel is, maar volgens mij is het niet waar. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) @ Barcelona Ik denk wel dat die tunnel er is hoor, maar ik kan ook verkeerd zijn, elke mens maakt fouten Dit kan natuurlijk een mod zijn, maar dat dnek ik niet. Bewerkt: 26 november 2006 door -YokoZumi- Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Hoi ik zag laatst een filmpje op youtubehttp://www.youtube.com/watch?v=KDIQI4jq5uk heeft iemand een kaartje waar precies de ingang is ? Deze tunnel begint vlakbij de spoorbrug bij Fort Carson, en eindigt in de buurt van de weg naar The Big Ear. Het is eigenlijk niet echt een tunnel, maar een grot. Hier een kaartje met de 2 ingangen: Bij de stippen kun je de tunnel in, de rode lijn is de loop van de tunnel. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Volgens mij is dit een mod, anders had ik dit allang opgemerkt..... Ik heb die tunnel nog noit gezien, en nog nog nooit van gehoord, hij bestaat gewoon niet... Reageren
Mastertuner Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Volgens mij is dit een mod, anders had ik dit allang opgemerkt..... Ik heb die tunnel nog noit gezien, en nog nog nooit van gehoord, hij bestaat gewoon niet... Flying Dutchman heeft net uitgelegd dat deze wel bestaat, dus geen mod. Beter lezen in het vervolg Bewerkt: 26 november 2006 door -YokoZumi- Reageren
Ar Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Het kaartje geeft toch aan dat het bestaat. Reageren
Blizz Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik vind het ook raar dat ik die nog nooit opgemerkt heb. Jammer dat mijn San Andreas stuk is. Kan er iemand screens maken ? Reageren
Bling Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik vind het ook raar dat ik die nog nooit opgemerkt heb. Jammer dat mijn San Andreas stuk is. Kan er iemand screens maken ? Voor screens van de desbetreffende grot kun je een kijkje nemen in deze post van Typhoon. Hier legt hij de situatie uit en toont daarbij enkele screens ter verduidelijking. Reageren
coz Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Volgens mij is dit een mod, anders had ik dit allang opgemerkt..... Ik heb die tunnel nog noit gezien, en nog nog nooit van gehoord, hij bestaat gewoon niet... laat me raden , de wereld is plat .. en als je aan het einde komt val je er af en kom je in de hel de zon draait om de aarde - bacterien bestaan niet. en nog zo'n heel straatje middeleeuwse uitspraken *zucht* maargoed omdat de beide ingangen een klein beetje verstopt zitten en ik me enigzins beschaafd probeer voor te doen zal ik je niet flamen even serieus dus .. de locatie die gegeven is in het kaartje klopt hier nog even (met behulp van een mapviewer) een tweetal plaatjes - een met beide ingangen en de tunnel vanuit een samengevoegd perspectief dat je het nooit zal zien namelijk - vanaf onder en boven de map tegelijk ... bleek alleen erg lastig te zijn om het perspectief goed te krijgen dus heb ik me geconcentreerd op de tunnel op de werkelijke plek leggen in de rechteronder hoek is alleen de onderkant view van de tunnel toegevoegd voor de liefhebbers Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 in game kun je heel makkelijk de tunnel in sjeesen en kan met geen knik herinneren Reageren
Robinsky Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Ja maar in die tunnel valt niets te beleven... het ligt onder de brug naar 3de eiland ?? Maargoed het enige goede eraan is dat er (geloof ik) een horse shoe ligt... Reageren
Mastertuner Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) Deze tunnel begint vlakbij de spoorbrug bij Fort Carson, en eindigt in de buurt van de weg naar The Big Ear. Het ligt onder de brug naar 3de eiland ?? Nee, op Flying Dutchman's kaartje staat duidelijk de lokatie van die tunnel. En, niet onder de brug naar 3de eiland (Las Venturas zul je bedoelen ) Bewerkt: 28 november 2006 door -YokoZumi- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.