woutde7 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 heey iedereen wie heeft afbeeldingen van autos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Hoe bedoel je ''afbeeldingen van auto's''. Wil je alle auto's zien ? Of een paar. Wees wat specifieker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woutde7 Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 ik wil gewoon een paar autos zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nickonly Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Een keer was eigenlijk genoeg, maar dezekeer wijs ik je weer door naar Wikigta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 @Gta-gamertje: Hij wil waarschijnlijk ook een beetje meegenieten van de graphics... @Nickonly: Op wikigta staat nog maar 1 voertuig de foto van (street fighter) en dat is niet eens een auto. Ontopic, ik wil wel wat screens maken, maar waar download ik cheatdevice? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 @Gta-gamertje: Hij wil waarschijnlijk ook een beetje meegenieten van de graphics...@Nickonly: Op wikigta staat nog maar 1 voertuig de foto van (street fighter) en dat is niet eens een auto. Ontopic, ik wil wel wat screens maken, maar waar download ik cheatdevice? www.cheatdevice.com miss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 dit is eigenlijk een heel goed topic , want zo kunnen we de medewerkers van wikigta helpen om wikigta zo snel mogelijk te voorzien vd nodige pics. een foto vd polaris v8 staat in het algemene vragentopic , en in het topic voor pics staan er ook wel wat vd voertuigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woutde7 Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 heey waar staat die polaris v8 of het forum ik kan hem niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Je hebt de screens vast in het Home Made Screens topic gezien maar kon het waarschijnlijk niet terugvinden. In het Home Made Screens topic heb ik een tijdje terug inderdaad een paar screens van de Polaris V8 geplaatst, ik zet ze wel even voor je neer inclusief mijn gehele post in het desbetreffende topic. Ik heb eens bij mijn Empire Building gekeken en er stond inderdaad een Polaris V8. De screenshots zijn helaas niet met de Cheatdevice of Devhook gemaakt, wel met mijn Webcam waardoor de kwaliteit helaas iets minder is. Als je deze wagen zelf wilt hebben moet je gewoon een Empire Building maken die zich richt op Prostitution. Veel plezier ermee. De Polaris V8. De Polaris V8 terwijl ik aan het rijden ben. Nog een keer vanaf een zijaanzicht. Bewerkt: 27 november 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woutde7 Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 bedankt heb je nog wat afbeeldingen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 je kan natuurlijk ook gewoon even wachten op wikiGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 je kan natuurlijk ook gewoon even wachten op wikiGta Laat hem... ga niet spammen... Hij wil gewoon alvast wat screens van auto's zien... als jij wil wachten, dan wacht je... Ontopic: Kan iemand ff een screen van Fire copter plaatsen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 Ontopic: Kan iemand ff een screen van Fire copter plaatsen? Eigenlijk is er al een afbeeldingen-topic, maar goed laat ik eventjes jouw vraag beantwoorden. Eigenlijk bestaat er geen voertuig in GTA Vice City Stories die gaat onder de naam 'Fire Copter', maar de helikopter die jij werkelijk bedoelt is de 'Armadillo'. In de 'Armadillo' kan je de zijmissie 'Fire Copter' starten. Ik hoop dat je het nu een beetje duidelijk is. Onderstaande screenshot is een screenshot van de missie 'Say Cheese' van Reni Wassulmaier. Zoals je ziet is de 'Armadillo' géén helikopter die uitsluitend voor het blussen van vuur bestemd is, maar voor meerdere doeleinden gebruikt kan worden. Op onderstaande screenshot wordt de 'Armadillo' gebruikt voor het nodige filmwerk van Vic Vance op de Jetski (Jet Ski). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 Ontopic: Kan iemand ff een screen van Fire copter plaatsen? Eigenlijk is er al een afbeeldingen-topic, maar goed laat ik eventjes jouw vraag beantwoorden. Eigenlijk bestaat er geen voertuig in GTA Vice City Stories die gaat onder de naam 'Fire Copter', maar de helikopter die jij werkelijk bedoelt is de 'Armadillo'. In de 'Armadillo' kan je de zijmissie 'Fire Copter' starten. Ik hoop dat je het nu een beetje duidelijk is. Onderstaande screenshot is een screenshot van de missie 'Say Cheese' van Reni Wassulmaier. Zoals je ziet is de 'Armadillo' géén helikopter die uitsluitend voor het blussen van vuur bestemd is, maar voor meerdere doeleinden gebruikt kan worden. Op onderstaande screenshot wordt de 'Armadillo' gebruikt voor het nodige filmwerk van Vic Vance op de Jetski (Jet Ski). Oke, thnx voor je pic.. ik wist niet dat hij armadillo heet. Moet je die missies ook doen voor 100%? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woutde7 Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 bedankt voor de pic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.