Pietje II Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Oke, thnx voor je pic.. ik wist niet dat hij armadillo heet. Moet je die missies ook doen voor 100%? Jazeker moet je de zijmissie 'Fire Copter' voltooien voor de 100%. Klik =>hier<= voor een overzicht van alle dingen die je moet doen voor de 100%. Tevens heb ik een paar dagen geleden op WikiGTA de 100% Checklist bijgewerkt, dus kunnen jullie voortaan daar kijken om te weten wat benodigd is voor de 100%. Edit @ hieronder: Oeps! Bewerkt: 27 november 2006 door Pietje II Reageren
.Antonio Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) [...]Tevens heb ik een paar dagen geleden op WikiGTA de 100% Checklist bijgewerkt, dus kunnen jullie voortaan daar kijken om te weten wat benodigd is voor de 100%. Ja, daar heb ik gekeken. Daar staat fire copter niet bij Je hebt het al ge'edit zo te zien Bewerkt: 27 november 2006 door .Antonio Reageren
tiesto Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Ontopic: Kan iemand ff een screen van Fire copter plaatsen? Eigenlijk is er al een afbeeldingen-topic, maar goed laat ik eventjes jouw vraag beantwoorden. Eigenlijk bestaat er geen voertuig in GTA Vice City Stories die gaat onder de naam 'Fire Copter', maar de helikopter die jij werkelijk bedoelt is de 'Armadillo'. In de 'Armadillo' kan je de zijmissie 'Fire Copter' starten. Ik hoop dat je het nu een beetje duidelijk is. Onderstaande screenshot is een screenshot van de missie 'Say Cheese' van Reni Wassulmaier. Zoals je ziet is de 'Armadillo' géén helikopter die uitsluitend voor het blussen van vuur bestemd is, maar voor meerdere doeleinden gebruikt kan worden. Op onderstaande screenshot wordt de 'Armadillo' gebruikt voor het nodige filmwerk van Vic Vance op de Jetski (Jet Ski). idd en ook tijdens de empire missies 'smugling' wordt de armandillo gebruikt samen met de maverick en de seasparrow om smokkelwaar in zee te gooien die jij dat me je boot moet ophalen Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 eej mensuh ik zat een beetje filmpies te kijken van vice city stories en ik heb een stukje waarmee vc vance in een ''little willie'' vliegt: http://video.google.nl/videoplay?docid=-90...ce+city+stories egt helemaal gek hahahaahaha mazzel er is ook een soort leger voertuig ik vind het op een amfibie voertuig lijken http://video.google.nl/videoplay?docid=-86...ce+city+stories het beeld is wel vaag en ik weet niet hoe het voertuig heet..... laterzzz Reageren
Pietje II Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 er is ook een soort leger voertuig ik vind het op een amfibie voertuig lijkenhttp://video.google.nl/videoplay?docid=-86...ce+city+stories het beeld is wel vaag en ik weet niet hoe het voertuig heet..... laterzzz Ik kan wel een heel lang verhaal gaan maken, maar ik zal het even kort houden: het amfibievoertuig waar jij het over hebt heet 'Splitz-6 ATV'. Na de missie 'From Zero to Hero' is deze te koop bij het tweede savehouse dat je tot je beschikking krijgt in het spel genaamd 'The Compound', die te vinden is in Little Haiti. Reageren
BangBros Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 lol >>> Door Matiscus: Dit versta ik namelijk onder spam. Reageer alleen in een topic om het topic aantrekkelijker te maken of eventueel te verbeteren. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.