Black Force Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 hallo, weet iemand hoe je in je eigen MOD, als je bijvoorbeeld een gebouwtje hebt gemaakt met een garagedeur erin en je hebt dat in GTA san Andreas gezet, hoe kun je van die garage die achter die garagedeur zit een pay and spray garage maken. met een pay and spray garage bedoel ik zo'n garage waar je ook wel is heen moet met missies en dat je dan geen politie meer achter je aan hebt en dat je auto weer helemaal is gerepareerd. Reageren
Nickonly Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Je kan in de SA bestanden gaan rondkijken of je er iets over kan vinden van waar ze staan enzo, en dat zou je dan misschien kunnen kopiëren naar een andere plekin het spel. Ik heb dit ook nognooit geprobeerd, dus ik weet niet of dit werkt. Bewerkt: 26 november 2006 door Nickonly Reageren
SWYV Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 ik denk dat het moeilijk gaat worden want het is scripting werk enz.. dus Reageren
Black Force Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 oke, dat het moeilijk is maakt me eigenlijk niet zoveel uit, maar ik vroeg me af of iemand misschien wist in welk script je dit kan vinden enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.