Jump to content

probleem met call of duty 2

Recommended Posts

Geplaatst:

sorry voor de dubbelpost,

i know

maar ik wacht al drie dagen op antwoord

en nu wordt dus m'n topic helemaal naar beneden geplaatst

dus kan er iemand m'n vraag beantwoorden ?

Geplaatst:

Ik denk dat je even moet wachten totdat iemand een antwoord weet, want tussen ons zijn er heus wel een paar die Call Of Duty spelen. Dus wacht even op een antwoord, kijk elke dag even, en het komt heus wel weer goed. Je kan ook via google informatie gaan zoeken, zo kun je vast wel wat vinden. Veel Succes....

Geplaatst:

nadat ik de 1.2 patch heb geinstalleerd krijg ik de volgende meldingen (zie foto's)

naamloos1hs1.png

naamloos2zw7.png

hoe kan ik dit verhelpen ?

zodat ik weer CoD 2 kan spelen ?

Geplaatst: (bewerkt)

werkt niet, er staat dat ie al up-to date is

kan anders iemand anders me nog helpen ?

aan de hand van m'n screenshots van m'n vorige post

Bewerkt: door ACID
Geplaatst:

Installeer Patch 1.3 ook eventjes, dan moet hij het doen. Eigenlijk zal hij nu al moeten doen, maar je moet zowiezo patch 1.3 instaleren om in de meeste servers te spelen ;)

Geplaatst:
Installeer Patch 1.3 ook eventjes, dan moet hij het doen. Eigenlijk zal hij nu al moeten doen, maar je moet zowiezo patch 1.3 instaleren om in de meeste servers te spelen ;)

werkt ook niet,

zo het aan de drivers van m'n pc kunnen liggen ?

Geplaatst:

ik zou zoiezo 1.2 niet nemen. het voordeel bij 1.2 is dat je bij sommige maps nog kan exploiten (ergenst in die richting) dat houd in dat je bijv. buiten de map kan maar de meeste servers zijn daar weer tegen beveiligd.

1.3 haalt dat buiten de map gaan helemaal weg. er zijn nog wel jumps etc. maar die zijn alleen maar handig. waarom 1.3? er zijn gewoon de meeste servers voor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...