Jump to content

rise fm


Gtwien

Recommended Posts

Het is al een tijdje zo, dat mijn computer, wanneer ik in een auto stap en de radio staat op rise, blokkeert. Vroeger moest ik dan gewoon ff wachten en dan ging het weer, maar nu loopt hij helemaal vast :slotje: en helpt alleen reset meer :bonk: . Weet iemand wat ik eraan moet doen? Ik zou ook graag weten waar de radioposten staan en hoe je je eigen liedjes in de radio zet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem ligt waarschijnlijk bij je spel, of bij de CD-rom. Maak ten eerste de CD-rom goed schoon met een zacht, ligtvochtig en schoon doekje. Droog hem daarna af met een zacht en schoon doekje. Controleer de CD-rom ook op krassen of andere beschadigingen. Installeer GTA III daarna opnieuw, kies bij voorkeur de complete installatie, omdat de radio stations dan niet van de CD-rom af gespeeld worden.

Je eigen liedjes in GTA III zetten is niet moeilijk. Je kunt ook liedjes 'rippen' van een gewone muziek CD. (Klinkt illegaal, maar dat is het niet :puh: ) Stop de CD erin, en laat Windows Media Player de liedjes rippen. Nu kun je deze liedjes ook in GTA III zetten. Ga naar C/Rockstar Games/GTAIII/mp3. Zet de liedjes (mp3 of WMA bestanden) in deze map. Nu kun je ze in GTA III luisteren door het mp3 radio station aan te zetten in de auto.

Veel plezier! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem ligt waarschijnlijk bij je spel, of bij de CD-rom. Maak ten eerste de CD-rom goed schoon met een zacht, ligtvochtig en schoon doekje. Droog hem daarna af met een zacht en schoon doekje. Controleer de CD-rom ook op krassen of andere beschadigingen. Installeer GTA III daarna opnieuw, kies bij voorkeur de complete installatie, omdat de radio stations dan niet van de CD-rom af gespeeld worden.

Je eigen liedjes in GTA III zetten is niet moeilijk. Je kunt ook liedjes 'rippen' van een gewone muziek CD. (Klinkt illegaal, maar dat is het niet :puh: ) Stop de CD erin, en laat Windows Media Player de liedjes rippen. Nu kun je deze liedjes ook in GTA III zetten. Ga naar C/Rockstar Games/GTAIII/mp3. Zet de liedjes (mp3 of WMA bestanden) in deze map. Nu kun je ze in GTA III luisteren door het mp3 radio station aan te zetten in de auto.

Veel plezier! :)

Ik heb gedaan wat je zei, schoonmaken en opnieuw installeren. Het schoonmaken heeft geholpen, want vorige keer was er een foutmelding bij de installatie, maar er was geen optie om alles te installeren. Ik kreeg de volgende kadertjes: Setup bereidt de installatiewizard voor - User license - Waar opslaan - Welk programma - en dan begon de installatie. Het kan zijn dat ik een paar stappen heb overgeslaan. Bedankt _O_ voor de tip van de liedjes, ik weet niet of rise fm nu werkt of niet, ik moet het nog uitproberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...