Jump to content

sa staat steeds stil.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik post toch maar eens een topic erover, want modden zonder een goeie san andreas is neit echt handig.

Vroeger had ik op mijn computer een goed werkende san andreas, nooit problemen gehad. Tot ik mijn computer had geformateerd. heel san andreas was helemaal dood. =P

Ik heb toen dus maar een andere computer genomen die beter was dan de vorige, maar tot mijn verbazing had het allemaal dezelfde problemen als ik eerst op die computer ervoor had...

De kleine dingetjes zijn problemen als dit:

kkdqpdkaawqe-lol.JPG

Missende textures.. die auto heeft niet eens banden =') en toch weet hij zonder die banden erg goed te rijden =') Dit maakt me allemaal niet zoveel uit. Het irritantste probleem is dat gta sa om de 10 sec zomaar vaststaat en 15 sec niks doet, dat doet die de hele tijd door. Oftewel niet speelbaar op deze manier.

Als jullie mss weten waar het allemaal aan kan liggen.. ik hoor graag ideeen.

Mvg Martijn.

[edit] nog een fanscreen =') kkdqpdkakaoqm-loll.JPG

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar Hardware Problemen.<<<

Geplaatst:

- Je hebt toch nog niet een mod geinstalleerd :? Dan zou het namelijk aan de mod kunnen liggen.

- Is die nieuwe pc in alle opzichten beter dan die oude pc?

- Gebeurd dit nog steeds na het installeren van SA?

Anders zou ik het echt niet weten...

Geplaatst:

Ik heb geen mods geinstalleerd, de computer is in alle opzichten beter of evengoed. Ik heb hem denk ik al zo'n 10 x in totaal opnieuw geinstalled..

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb geen mods geinstalleerd, de computer is in alle opzichten beter of evengoed. Ik heb hem denk ik al zo'n 10 x in totaal opnieuw geinstalled..

Hoe zit dat met je grafische kaart?

PS: De hippies hebben blijkbaar iets met je pc gedaan :schater:

Bewerkt: door yvea0
Geplaatst:

Kijk eerst eens naar de specificaties van je pc, die kun je vinden door Start>Uitvoeren>dxdiag of door Deze computer>systeeminformatie weergeven.

San andreas vraagt:

Geheugen: 256 MB grafische kaart met DirectX9-compatibele drivers (stuurprogramma 's) (NVIDIA GeForce 6-serie aanbevolen)

16x-speed dvd-romspeler

Besturingssystemen: Windows 2000, Windows XP

Processor: (Pentium 4 of vergelijkbaar) 1,0 GHz

Harde schijfruimte: 3,5 - 4,0 GB

Videokaart: 128 MB

Geluidskaart: DirectX 9.0 compatible Suround geluidskaart (Soun Blaster Audigy 2 Series aanbevolen)

Als ik het zo zie kan je video kaart hem niet goed genoeg aan :N

Als optie kun je nog proberen:

-Je driver van je video kaart te update.

Succes nog ;) Groet gammie

Geplaatst:
Ik post toch maar eens een topic erover, want modden zonder een goeie san andreas is neit echt handig.

Vroeger had ik op mijn computer een goed werkende san andreas, nooit problemen gehad. Tot ik mijn computer had geformateerd. heel san andreas was helemaal dood. =P

Ik heb toen dus maar een andere computer genomen die beter was dan de vorige, maar tot mijn verbazing had het allemaal dezelfde problemen als ik eerst op die computer ervoor had...

De kleine dingetjes zijn problemen als dit:

kkdqpdkaawqe-lol.JPG

Missende textures.. die auto heeft niet eens banden =') en toch weet hij zonder die banden erg goed te rijden =') Dit maakt me allemaal niet zoveel uit. Het irritantste probleem is dat gta sa om de 10 sec zomaar vaststaat en 15 sec niks doet, dat doet die de hele tijd door. Oftewel niet speelbaar op deze manier.

Als jullie mss weten waar het allemaal aan kan liggen.. ik hoor graag ideeen.

Mvg Martijn.

[edit] nog een fanscreen =') kkdqpdkakaoqm-loll.JPG

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar Hardware Problemen.<<<

Hey,

1.probeer eens een herstel punt van Windows.

2.Je videokaart is bucht=koop een nieuwe.

3NVIDIA?? = update drivers!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...