Damos Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik probeer Mafiaway een script dat ik heb gedownload te instaleren weet iemand hoe dit moet? Reageren
Argon Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik probeer Mafiaway een script dat ik heb gedownload te instaleren weet iemand hoe dit moet? Ik ken Mafiaway niet maar zit er geen readme bij? En kan je meer info geven hun site etc. Want ik vind er niks over met google Reageren
Damos Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Nee geen readme maar ik heb wel een site waar die gerbuikt word. En ik kan de site waar je het script kan downloaden wel geven. Het staat ook wel bekend als Master Xcrime Bewerkt: 26 november 2006 door Damos Reageren
Argon Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Nee geen readme maar ik heb wel een site waar die gerbuikt word.En ik kan de site waar je het script kan downloaden wel geven. Het staat ook wel bekend als Master Xcrime Kan je die site dan misschien geven Want ik zei toch dat ik er niks van vond (op Master Xcrime trouwens ook niet ) Maar zit er geen bestand install.php ofzo bij? Of een map "install"? Bewerkt: 26 november 2006 door Argon Reageren
Damos Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Nee dat zit er niet bij. www.criminalshulp.nl.tp Reageren
Argon Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Nee dat zit er niet bij.www.criminalshulp.nl.tp Ik vind niks op die site over Mafia way of over Maxter Xcrime. Maar als er geen install of readme bijzit denk ik niet dat het zal werken. Zit er misschien ergens een bestandje bij met info in (een txt bestand dus)(ik gok sql.txt) als dat er niet bijzit zou ik hem misschien vanaf een andere plaats downloaden misschien dat er dan wel een install bijzit ofzo? Als er een bestand sql.txt ofzo bijzit dan voer je die querys uit. En dan moet je natuurlijk ook nogwel de configuratie bestand(en) goed configureren meestal config.php of config.inc.php Bewerkt: 26 november 2006 door Argon Reageren
Damos Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 raar hij staat op die site www.criminalshulp.nl.tp en dan bij scripts maffiaway. er zitten wel enkel txt bestanden bij maar geen echte readme. Reageren
Argon Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) raar hij staat op die site www.criminalshulp.nl.tp en dan bij scripts maffiaway. er zitten wel enkel txt bestanden bij maar geen echte readme. Kan je niet zeggen wat erin die tekstbestanden zit want dit word wel een behoorlijk "chat" topic Edit: Argon is slim geweest en heeft het gewoon gedownload Volgens mij is dit een script waar je alleen bestanden van hebt gekregen. En is het gewoon door een hacker van een bestaande site gehaald? Want in het bestand ips.txt zitten ip adressen (die waarschijnlijk gebanned zijn ofzo). Ik raad je aan het vanaf een andere site te downloaden (als het wel een legaal script is ) Bewerkt: 26 november 2006 door Argon Reageren
Damos Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 En die bullet star is dat een goede die erbij staat? Reageren
Argon Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) En die bullet star is dat een goede die erbij staat? Volgens mij is dat een rip van: BulletStar.net Dus illegaal (tenzij het mocht van de eigenaars van BulletStar wat ik wel zeer hard betwijfel). Bewerkt: 26 november 2006 door Argon Reageren
Damos Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Oke je dan nog een andere site misschien war niet illegale scripts staan? Reageren
The Mafia Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Criminalspoint.nl - Criminalsfanaat.biz (.com Offline) Reageren
Damos Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Is northern maffia een goede en hoe moet je die installen. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Is northern maffia een goede en hoe moet je die installen. Je zult zelf moeten oordelen of het goed is, ze zijn allemaal zo verschillend dat er maar een paar aan je eisen voldoen. Verder zijn ze vaak onveilig, echter dit is niet met alle scripts. Dus, de vraag 'Is 't een goede?' kun je eenvoudig zelf beantwoorden: probeer het gewoon! Hoe moet je installeren.. Tja, bij de meeste 'professionele' scripts zit een installer ('install.php, sm_install', etc). Zit deze er niet bij, zit er meestal een handleiding (manual, readme) bij waar alle informatie m.b.t. installatie in staat, zit er geen van beide bij is het vaak zo dat: A) Het bestand niet officieel ondersteund word door de makers. B) Het bestand door een cracker van een site geript is. Echter, ook hierop bestaan uitzonderingen. Je zult dus even moeten kijken naar de installatie. Ik kan je hier niet mee helpen aangezien de Northen Maffia download van Rapidshare(? waarom naar Rapidshare uploaden als het compleet ondersteund wordt..?) is verwijderd, en ik 't dus niet zelf kan proberen. Sorry. ~ViceAgent Reageren
The Mafia Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Damos hier kun je lezen hoe je een Criminal Game moet installen 1.)Upload alle bestanden die in de Winrar map zitten. 2.)Open het bestand _include-config met Kladblok en je moet deze zin op zoeken en veranderen naar je eigen gegevens : (@mysql_connect("localhost","je database naam","je database wachtwoord") && @mysql_select_db("je database naam"))) als je dat allemaal hebt aangepast in je eigen gegevens upload je _include-config.pjp 3.)Nu moet je naar PHPmyADMIN gaan en als het goed is zit er in je Criminal Game map een Database bestand (Het moet een .txt bestand zijn) ga naar Import en upload het bestand. 4.) Dit was het veel succes Damos! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.