Damos Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Maar wat moet ik nu laten staan en veranderen? EN ik gebruik freehostia is die goed? Bewerkt: 27 november 2006 door Damos Reageren
The Mafia Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Freehostia is goed voor een Criminal Game je moet in _include-config.php de zin : if(!(@mysql_connect("localhost","hier staat de oude Database naam","hier staat de oude database wachtwoord") && @mysql_select_db("hier staat de oude Database naam"))) Dat localhost kun je laten staan bij jou _include-config.php staat ook die zin. Je hebt als het goed is al een Database aangemaakt en die gegevens vul je daar in daarna moet je naar PHPmyADMIN gaan en dan naar IMPORT gaan en als het goed is zit er in de Source ook een .txt bestand met de naam Database of SQL od Mysql iets in die buurt die upload je en als het goed is doet je Criminal Game het dan Reageren
Damos Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) IK heb het gedaan maar nog steeds problemen dat we aan het ferbouwen zijn zegt hij. Bewerkt: 29 november 2006 door Damos Reageren
The Mafia Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Geef is wat meer uitleg! Reageren
Damos Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik heb dat database bestand geupload maar nu krijg ik steeds dit Fout Reageren
Argon Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik heb dat database bestand geupload maar nu krijg ik steeds ditFout Het bestand index-v1.php staat niet in de map: /home/www/haihai4.freehostia.com/bs/Master%20xcrime Er word naar dit bestand gevraagd in index.php op lijn 11. Maar index-v2.php staat er wel dus misschien moet je index-v1.php op lijn 11 naar index-v2.php veranderen Dan heb je grote kans dat het werkt. Maar ik betwijfel wel of het gebruik van dit script legaal is. Als ik meer weet post ik het hier wel... Reageren
Robinsky Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 IIk heb hetzelfde probleem... Reageren
Argon Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 IIk heb hetzelfde probleem... Robinsky zou je ook kunnen zeggen of je mijn tip hierboven gelezen hebt hoe je het zou kunnen oplossen want zo zou het normaal gezien moeten werken hoor. Zoniet zou je dan kunnen zeggen of je andere fouten krijgt ofzo Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Bekijk de stappen op die website: Stap 1: Stap 1: VoorbereidingenMaak een lycos account Activeer hem Download een FTP programma (zoals FlashFXP) Download een Criminals script naar keuze (advies Bulletstar.net) Kijk bij scripts voor scripts (goh echt) klik op de button om door te gaan Stap 2: Stap 2: Wijzigen, Uploaden en Database invoeren1. Wijzigen: Ga naar de map waar je criminals staat open "_include-config.php" met KladBlok Zie hier dit plaatje van wat je moet wijzigen (Natuurlijk waar staat "type hier je gebruikersnaam" dat ook typen) Sla op en klaar Kijk ook of er "config.php" file is anders die op de zelfde manier wijzigen 2. Uploaden: Open FlashFXP Voer je gegevens zoals hier Dan staat er alleen "index.html". Verwijder die Upload alle bestanden 3. Database invoeren Open het controle panneel bij Tripod Login en druk op online tools Dan PHP4U (Klik eventueel op actieveer PHP4U) Klik dan op "Beheer je database" Laat dat open staan Ga naar de plek waar je je criminals heb staan en zoek naar een file: * SQL.txt * Database.txt * SQL.sql * Database.sqp * Of zo iets Kopieer alles wat daar in staat Plak het dan in de database (klik hier voor een voorbeeld) klik op de button om door te gaan Stap 3: Stap 3: TestenNu moet je kijken of je site werkt ga naar "www.members.lycos.nl/JOU NAAM" Werkt hij dan naar de volgende stap Wekt hij niet dan moet je even kijken bij stap 2 of je alles goed heb gedaan Kom je er nog steeds niet uit kijk dan bij "Help!" klik op de button om door te gaan Stap 4: Stap 4: Admins makenNu hij werkt is het tijd om jezelf admin te maken Eerst maak gewoon een account zoals normaal Open je database, klik op users, op verkennen en dan op jou naam Maak je level 255 (klik hier voor een voorbeeld) **Heb je het Bulletstar.net script gebruikt lees dan dit** Je moet dan nog iets wijzigen ga naar de map waar je criminals staat open "index.php" met kladblok Klik op bewerken, zoeken, kopieer dan dit "if($data->login ==" en druk op zoeken Dan krijg je een paar namen te zien Die moet je wijzigen in namen van mensen die admin mogen worden Opslaan en afsluiten en vergeet niet om dan "index.php" opnieuw te uploaden Finish: FinishAls goed is heb je nu een volledig werkende criminals site Veel plezier er mee Nog vragen?? MSN ff Blijf wWw.TimKonings.nl.tp wel checken voor nieuwe full downloads Wil je reclame voor je site? Ga dan naar partners en meld je aan Klik ook op extra voor handige Tips Alles staat op de website misschien helpt dat. Reageren
issypsv Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Jah maar ik wil gwn bijvoorbeel ik heb 3.000 dar dan veranderen naar 300.000.000.000.000.000.000 ofzo op een andere site bij voorbeeld ik speel mafiaway of een andere mafia spel hoe ken je dan veel geld op die spellen krijgen met programma of cheats of dingen verandere ofz ? want dat weet ik niet >>> Door Thundercover: Volgende keer graag een beetje op de datum letten. Je bumpt een topic van anderhalf jaar. <<< Reageren
DJRobin Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 @issypsv, Er zijn wel progamma's voor alleen die zijn illegaal en als je daarop betrapt wordt wordt je verbannen. Dus je kunt het beter niet gebruiken. Zelf heb ik een maand of 2 MW gespeeld daarna nooit meer opgekomen niks aan. Ik was geloof ik Thief. Reageren
issy Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 @issypsv, Er zijn wel progamma's voor alleen die zijn illegaal en als je daarop betrapt wordt wordt je verbannen. Dus je kunt het beter niet gebruiken.Zelf heb ik een maand of 2 MW gespeeld daarna nooit meer opgekomen niks aan. Ik was geloof ik Thief. >>> Door Thundercover: Posten van e-mailadressen is niet toegestaan. Gebruik tevens voortaan de Bewerk-knop, dubbelposts samengevoegd. Ten derde is het vragen van illegale programma's niet toegestaan.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.