Jump to content

Waar kun je een camera vinden?!?!

MartyCeha

Recommended Posts

Weet iemand waar je een camera kunt vinden in LCS?? Ik heb namelijk al zo goed als ik maar kon op internet gezocht maar nergens staat waar je een f*cking camera kan vinden :ch: Nee, ook niet op WikiGTA.

:?:?

Delen op andere websites

Je kunt hem ook krijgen bij de sidemissie "See The Sight Before Your Flight" op Shoreside Vale. Dan moet je mensen brengen naar touristische plekjes in Liberty City, en daar mooie foto's maken met de persoon op de voorgrond, en de plek op de achtergrond. Best moeilijke missie trouwens :bonk:

Delen op andere websites

Zoals Maarte41 al zei, je krijgt een camera in de missie "Snappy Dresser". Dan heb je 3 shots, maar eigenlijk heb je maar één goed shot nodig, met Giovanni Casa en de 2 prostituees erop. Dan heb je nog 2 shots over voor het hele spel. Bij "See The Sight Before Your Flight", krijg je geloof ik 10 shots ofzo, en dan moet je gewoon de tijd af laten lopen of je klant doodschieten, dan heb je 10 shots.

Bewerkt: door Armageddon
Delen op andere websites

maar zoals ik nu voor MartyCeha en mijzelf spreek.

Hoe kan je hem het hele spel houden?

Rinaldootje :cya:

Dit kan je inderdaad doen, voor volgensmij kan het veel makkelijker. Ik heb dit niet uitgeprobeerd, maar het lijkt mij dat je je camera houdt als je de missie ''See the sight before your flight'' beëindigd (2x de up toets op je PSP drukken). Deze missie vind je op het vliegveld op Shoreside Vale, en hier krijg je een stuk of 10 shots. Nogmaals, ik kan ook fout zitten want ik heb het niet geprobeerd, maar ik weet bijna zeker dat je de camera houdt.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...