meetlat Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Ik heb windows vista ultimate versie geinstalleert wat tog wel BETER dan windows xp zouw moeten zijn, wel na 5minuten surfen had ik 't al vlaggen. Foto Ook merk ik dat er veel programma's niet compatibel zijn waaronder Nero 7 en anti virus dingens. nu is de vraag, vinden jullie dit kunnen met een splinter nieuw besturings systeem dat zogezegd van regel 1 terug is geschreven ? Bewerkt: 26 november 2006 door meetlat Reageren
Argon Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik heb windows vista ultimate versie geinstalleert wat tog wel BETER dan windows xp zouw moeten zijn, wel na 5minuten surfen had ik 't al vlaggen.Foto Ook merk ik dat er veel programma's niet compatibel zijn waaronder Nero 7 en anti virus dingens. nu is de vraag, vinden jullie dit kunnen met een splinter nieuw besturings systeem dat zogezegd van regel 1 terug is geschreven ? JA, het is ook nog maar in Beta versie (of was het nu al RC). Dat er vele programa's niet werken is logisch omdat de win32 classes waarschijnlijk een beetje anders zullen zijn (of andere classes). Je kan nero toch ook niet op eenderd welke distro instaleren... Reageren
meetlat Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Het is full ultimate (rtm) dus dit zouw normaal niet mogen, misschiem dat het wel weg gaat met een update, maar dan nog, al direct last van spyware en al die dingens, dat is tog niet normaal. Reageren
Velaro Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Het is full ultimate (rtm) dus dit zouw normaal niet mogen, misschiem dat het wel weg gaat met een update, maar dan nog, al direct last van spyware en al die dingens, dat is tog niet normaal. Eh, ik dacht dat Vista pas in januari uit kwam.. Als je hem hebt gedownload, is het dan niet zo dat het nog niet de complete versie is en dat er dan nog veel lekken zijn.. Programma's die niet compatibel zijn lijkt me normaal, omdat niet alles hetzelfde is zoals in Windows (X). Toch denk ik ook niet dat Vista zo veilig is.. Reageren
meetlat Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) 't is de bedrijven versie (legaal dus) Kijk maar Bewerkt: 26 november 2006 door meetlat Reageren
VforV Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik heb windows vista ultimate versie geinstalleert wat tog wel BETER dan windows xp zouw moeten zijn, wel na 5minuten surfen had ik 't al vlaggen.Foto Zeker nergens op klikken. Die pagina op zich is één groot virus. Ik heb er ook al mee te maken gehad. Zie dit topic. Reageren
meetlat Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ja weet ik, ik heb het ook al weg hoor :-) gwwn systeem herstel doen Reageren
ikt Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Als je fout klikt gaat zelfs het meest überbeveiligde systeem eraan. En de programmamakers zijn nog niet klaar Vista. Ze zullen wel in Januari de Vista-versies van hun programma's releasen. Dus tot dan vind ik dat je Vista niet echt goed kunt testen Reageren
Dx11 Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 woow grappig ik heb wmp 11 en blijkbaar is die voor vista gemaakt zie ik aan het plaatje in de eerste post, dacht dat dit gewoon de volgende wmp is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.