Jump to content

Gezocht modders voor een VCmod

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!

Ik zoek mensen die kunnen 'modden'. Ik heb de Marina Car Park mod gedonwload. Ik wil daar een ''koninklijke garage'' van maken.

Er moeten de volgende auto's worden gemaakt:

- Verlengde Ford Scorpio (met blauwe flitsers)

- 2x Verlengde Volvo S80 (met blauwe flitsers en politiesirene)

- Normale Volvo S80 (en dan zo'n 30x verdubbelen)(met blauwe flitsers en politiesirene)

- 2x Volvo V70 (met blauwe flitsers en politiesirene)

- 1x Koninklijke Bus

Het zou ook leuk zijn om het regeringsvliegtuig op het vliegveld te zetten(PH-KBX)

Ze hebben natuurlijk allemaal AA kentekens nodig

Het liefst wil ik het Marina Car Park dan ook omtoveren in het Koninklijk Staldepartement (www.koninklijkhuis.nl > Organisatie > Koninklijk Staldepartement. Ik kan voor meerdere foto's zorgen.

Ik denk dat het een hele klus is maar ik hoop dat het resultaat er ook mag wezen...

zelf kan ik niet modden maar ik kan wel voor veel informatie over het departement zorgen.

Sam

Geplaatst:

Je mag niet zomaar iemand anders zijn mod aanpassen en vrijgeven. Dat is 'stelen' en dat mag niet onder de Nederlandse/Belgische wet. Je moet eerst toestemming vragen aan de desbetreffende maker van de mod. Dan pas mag je die aanpassen en releasen. Tevens denk ik niet dat je veel leden gaat hebben aangezien er maar een paar mensen zijn die auto's kunnen modden. Ik ben bijna zeker dat alle mensen die auto's kunnen modden op dit forum aleen nog maar San Andreas modden.

Lijstje met personen die auto's kunnen modden:

• Matiscus.
  • SWYV
  • DaBeast (ik).
  • Mickey.
  • Burpicane.
  • Wazuup (modelen lukt, en ingame zetten half).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Bedankt voor je info. Maar het was ook niet de bedoeling om de Marina Car Park mod te veranderen, al kwam dat misschien wel zo over. Maar toch bedankt

Helaas dat als deze mensen zich al bezig houden met SA. maar weet iemand toevallig waar ik een Volvo S80 kan downloaden? Ik kan hem alleen vinden in ene hele grote mod maar die moet je gewoon als .exe installeren en ik wil echt alleen de volvo S80...

Sam

Geplaatst: (bewerkt)

Ga naar GTA-Dowloads.com en gebruik de zoekfunctie. Ik heb daar heel veel auto's gevonden :engel: .Grandtheftauto.fr is ook een goede site voor voertuigen, want daar staat alles per merk gesorteerd, alleen het is wel frans.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes

JelleVD :cya:

Bewerkt: door jellevd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...