yvea0 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) heb jij ooit een grind gemaakt? En heb je die toevallig gefilmd? Laat die dan hier zien Wat is een grind? http://www.youtube.com/watch?v=7njLTcRkEHQ...ted&search= in dat filmpje laten ze o.a. een grind zien ( soel door tot 1:40 ) Yvea Bewerkt: 26 november 2006 door yvea0 Reageren
BigM Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 voorlopig vraag ik me alleen nog maar af hoe hij die stunds heeft gedaan ik donder altijd op me gezicht Reageren
Bassiej Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 voorlopig vraag ik me alleen nog maar af hoe hij die stunds heeft gedaanik donder altijd op me gezicht duidelijk een trainer ofzo.. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Mmmmm, ik wet niet of het een trainer is. Ik heb namelijk zelf wel een paar grinds gedaan, maar dat was op de PS2. Dus ik kan geen trainer downloaden voor de PS2. Het lukt ook wel zonder trainer, maar waarschijnlijk iets makkelijker mét een trainer. Veel succes met het grinden! Bewerkt: 26 november 2006 door -YokoZumi- Reageren
bobsaget Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Yow, Jullie weten duidelijk niet dat er meer is dan alleen schieten in gta san andreas. Zo heb je namelijk ook stunten (en dan niet de unique stunts...) Voor dit soort dingen worden geen mods of trainers of wat dan ook gebruikt. Het is allemaal gewoon mogelijk, je moet wel je skills op zijn hoogts hebben anders val je vaak van je motor af etc. Grind zijn erg lastig, hoe die gast ze in dat filmpje doen zijn ze echter niet zo heel moeilijk. Kijk dit filmpje voor wat vette stunts, mooi gemonteerd en ook wat grinds: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.