.Antonio Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Ik was cheat device aan het installeren, ik heb dev_hook geinstalleerd, die bestandjes ge'edit (wat in de readme stond van cheatdevice. Maar als ik nu wil installeren staat er dat dev_hook niet erop staat. Weet iemand hoe dit komt? Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Probeer de recentste versie van Devhook eens te downloaden. Anders raad ik je aan te updaten naar firmwire 2.71 SE-B (Second Edition B). Dit is niet een officiële firmwire maar heeft dezelfde functies als een 1.5 PSP maar tegelijkertijd de functies van een 2.71 firmwire. De cheatdevice is met deze firmwire ook compatible en alles wordt in een keer een stuk simpeler. Je download Firmwire 2.71 SE-B hier. Een engelstalige tutorial vind je hier. Bewerkt: 26 november 2006 door Advancegta Reageren
Cencicodis Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) zoals Advancegta al zegt je moet de recentse versie te downloaden Zoals v2.71SE-C en Devhook 0.46 Devhook0.46:KLIK 2.71SE-C:KLIK Succes! Cencicodis Bewerkt: 26 november 2006 door Cencicodis Reageren
.Antonio Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Oke, thnx ik heb het nu geinstalleerd Alleen hoe kan je bijv screenshot of Videa-recorden? Dat staat niet op de site Reageren
BigM Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) als het goed is kan je screenshots maken ja .antonia jammer dat ik dat niet weet je vroeg og het kon en ik zeg ja dat was je vraag Bewerkt: 27 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
Advancegta Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Oke, thnx ik heb het nu geinstalleerd Alleen hoe kan je bijv screenshot of Videa-recorden? Dat staat niet op de site Het ligt aan je instellingen van Devhook. Normaal gezien zul je een screen kunnen maken met het muziek icoontje waar mee je ook kan instellen of je geluid aan staat en welk soort stijl muziek je hoort. Om filmpjes te maken zul je even naar je instellingen moeten kijken. Veel plezier met screenshots maken. Bewerkt: 27 november 2006 door Advancegta Reageren
.Antonio Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Oke, thnx ik heb het nu geinstalleerd Alleen hoe kan je bijv screenshot of Videa-recorden? Dat staat niet op de site Het ligt aan je instellingen van Devhook. Normaal gezien zul je een screen kunnen maken met het muziek icoontje waar mee je ook kan instellen of je geluid aan staat en welk soort stijl muziek je hoort. Om filmpjes te maken zul je even naar je instellingen moeten kijken. Veel plezier met screenshots maken. Oke thnx, ik zal ff kijken @Speciial_marc.5: Je kan ook inplaats van ff spammen zeggen hoe ik screenshots moet maken EDIT: Kan iemand me zeggen waar je die instellingen kan zien? in de psp zelf of moet dat via usb kabeltje? En als je een screenshot hebt genomen, komen die dan in m'n afbeeldingen van de psp of moet k kijken in de map van kd via usb kabel? Bewerkt: 27 november 2006 door .Antonio Reageren
Advancegta Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) Aangezien ik zelf niet Devhook gebruikt heb ik het even voor je nagevraagd. De screens die je maakt met Devhook zullen in afbeeldingen map kunnen te staan oftewel je zult ze meteen kunnen bekijken op je PSP zonder hem eerst met een USB Kabel naar je computer te verbinden aldus het forumlid Meetlat. Over de instellingen, dit is niet zo uitgebreid en gaat volgens mij via het menu van Devhook waarvan ik voor de duiddelijk hieronder een screen plaats. Je zou hier dus de functie Autre Menu moeten kiezen (Dit kan er anders uitzien dit is namelijk een franse screen). Bewerkt: 27 november 2006 door Advancegta Reageren
.Antonio Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Ik vat er echt niets van. Ik geef ff wat info over m'n psp en wat ik al heb enzo. Ik heb...: - PSP versie: 2.81 - Device hook screenshot usb mod pack - device hook psp firmware emulator - PSP ISO Compresser V1.1 - Device hook screenshot usb mod pack - device hook psp firmware emulator Deze zie ik bij Game>MemoryStick. Ik heb het niet in m'n 'PSP' map maar gewoon direct op m'n psp. Als je iets niet begrijpt? Zeg het maar Reageren
Advancegta Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Nogal logisch dat het allemaal niet werkt. Devhook werkt alleen op de firmwires 1.5 tot 2.71 (Met downgraden). Aangezien jij firmwire 2.81 hebt zou Devhook niet bij jouw werken. Als er binnenkort een downgrader uitkomt voor firmwire 2.81 kan je je PSP downgraden naar Firmwire 1.5 en dan kan je altijd nog wat vragen stellen in dit topic. Maar voor nu kun je helemaal niets met Devhook. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Lol idd, een 2.8 is nog niet gehacked dus is het (nog)niet mogelijk om devhook te draaien op 2.8(1), Maar Booster is er mee bezig om te proberen dat Devhook het ook odte op 2.8 dus gedult. Reageren
.Antonio Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Lol idd, een 2.8 is nog niet gehacked dus is het (nog)niet mogelijk om devhook te draaien op 2.8(1), Maar Booster is er mee bezig om te proberen dat Devhook het ook odte op 2.8 dus gedult. Oke, dus als ik hem heb gedowngrade, ik heb 1.5 en ik zet Dev_hook erop en cheatdevice. Dan kan ik hem gwn weer naar 2.81 upgrade en hij doet het weer? Reageren
Dogwatch Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Nee, Devhook werkt alleen op 1.5 en de 2.17 Se... versie. Dus als je weer update naar 2.8(1) zal Devhook het weer niet doen. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 AH~!!!! Dat is het probleem! ik heb ook 2.81 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.