blubbus Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Heey, ik heb de achtervolging nu al zo vaak gedaan en het is echt een eitje, alleen op de één of andere manier kan ik niet onder de ladder komen te rijden op de snelweg, (de brandweerwagen gaat dan sneller als ik al op mijn topsnelheid zit :S)met als gevolg dat Sweet altijd dood valt. Ik hoop dat iemand hem voor me uit kan spelen, het gaat dus alleen om het tweede gedeelte, je hoeft niet door dat hele gebouw iedereen neer te schieten. Ik vind het verschrikkelijk jammer dat ik hem door iemand anders moet laten doen want het is echt de laatste maar goed het zij zo. Heel erg bedankt alvast. GTASAsf3.b
Bling Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) Gehaald: End of the Line Beloning: Respect+ Extra: Tenpenny is dood en de storyline is daarmee voltooid. Ik heb geen cheats/mods gebruikt, ik wens je verder veel succes met het voltooien van de 100% (indien je dit van plan bent). Bewerkt: 26 november 2006 door Bling
blubbus Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Echt heel erg bedankt!!!
Recommended Posts