coz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) jullie maken het die jongen veel te moeilijk 2 dingen uiteindelijk is er een missie dat je de basis binnen moet dringen .. dus dat is al 1 mogelijkheid ten tweede los van de missie (let wel ..dat je dan alleen neergeschoten wordt , en dat het enige is wat er echt te doen is ... behalve dan een tank / hydra stelen ) maar dat vereist een beetje voorbereiding heel veel guns (minigun werkt goed), ammo, health, en armor wat je waarschijnlijk wil doen is heel snel die basis binnenkomen niet door de poort dus - want je krijgt een paar sterren, en er komen militairen met zwaar geschut op je af en er ook weer heel snel uit tank is redelijk veilig om mee buiten te komen - daarna snel naar je opslag plek in de buurt - de verlaten vliegveld basis - en dan eerst naar binnen OPSLAAN - je bent dan namelijk je sterren kwijt dan naar buiten , tank in garage pleuren en nog een keer opslaan hydra is iets lastiger zorg dat je weet hoe je er mee kan vliegen voordat je dit probeert ( spawn een hydra met JUMPJET code , beetje vliegen en dan NIET OPSLAAN - save game opnieuw laden ) ga ongeveer zelfde te werk als voor tank .. maar schiet de dichtsbijzijnde SAM site neer met een rocket launcher / minigun of satchel charges alvorens je wegvliegt - zal eens kijken of ik later tijd heb voor een filmpje Bewerkt: 28 november 2006 door coz
Dx11 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 je begrijpt het een beetje fout, dat wat jij zegt weet iedereen wel denkik, de vraag is hou je binnen komt. in het ondergrondse gebouw dus. buiten de missie om.
coz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 I Stand corrected goed opgemerkt ja via interior universe - dat is de enige manier na de missie de grote deur zit dicht , de gang onder het rooster zit dicht en die schacht met trappen en onderaan de 'black project' zit ook dicht
coz Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 - zal eens kijken of ik later tijd heb voor een filmpje hoe een hydra stelen - beetje off topic , maar toch filmpje gemaakt
Dwayne Forge Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Dankje Coz voor het filmpje. >>> Door Dutchy3010: Hou het nog even een paar weekjes voor je waar je op gestemd hebt, wel zo leuk .<<< Oke Dutchy . Bewerkt: 10 december 2006 door Online.
tosti77 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 ja!! gelukt!!! ik ben bij die put met jetpack naar beneden gegaan in de blue hell, en dan onder die schacht gespawnt... maar nu de volgende vraag.... hoe kom je UIT area 69???? ik heb geen idee hoe er weer uit te komen... dit forum is GENIAAL, dit was dus m'n eerste post gelijk succes...
Twister24 Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Ik heb alles gewist wat hier stond want ik vroeg hier hoe ik kom in area 69, maar ik ben eral gekomen kijk hieronder voor gaafe screen!! Ja inderdaad ik ben ook in area 69 gekomen. Ik heb ook dat breekijzer gezien!! hier een screen van iets gaafs (niet dat breekijzer!!) Dit is een 3D stad met ook de echte heuvels erin!! En op de achtergrond een radar!! Ik vind het egt gaaf!!!!!! (het is san andreas) >>> Door Bling: Fijn dat je het ontdekt heb. Het is alleen niet de bedoeling dat je hierdoor gaat dubbelposten. Gebruik gewoon de EDIT-knop om je vorige bericht te bewerken. <<< Ik had net geen tijd meer dus hier nog meer screens uit area 69: nog een nog een nog een nog een En sommige topics vragen sommige leden: als ik in area69 loop s'nachts, dan schijnt er groen licht op mij!! Hoe kan dat?'' Hier is een screen van een licht dat groen licht geeft, is dat ook meteen opgelost!!! >>> Door Bling: En berichten opnieuw samengevoegd. De EDIT-knop kan leuke effecten hebben hoor. ^^ <<< Bewerkt: 29 januari 2007 door gta-freak-24
GTAVC Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Waar zijn je screens dan ik zie helemaal niks
O Vet Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 in MTA is die basis gewoon open, dus als jullie iets willen zoeken kan dat via MTA het lijkt mij dat die EE's er daar ook zijn
Steel Dogg Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Je kan er ook gewoon komen d.m.v. de zwembad van die ene savehouse in Mulholland dat is het makkelijkst
Recommended Posts