Jump to content

Wat moet er in gta iv komen om het realistisch te maken ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Bijvoorbeeld: Een hond die je huis bewaakt

Mensen die met buggy's lopen of hun hond uitlatten

Dat jij als voorbijganger de politie in een gijzelling ziet of een bank overval

Omweer die mensen op een opend veld treft

Dat je een huis in de fik kan steken en dat je na een paar dagen bouwvakkers ziet het

huis te repareren

ENZOVOORT!

Bewerkt: door masr
Geplaatst:

Dat de auto's niet zomaar van baan verwisselen wanneer je ze in probeert te halen, echt fkin vervelend vond ik dat altijd :sst:

Geplaatst:

als ik zou willen dat alles heel realistisch zal zijn zouden ze precies heel de wereld erin moeten stoppen dan viond ik het pas heel realistisch :puh:

maar tornado's die vernielingen maken

sneeuw

gebouw invliegen=boem(hier bedoel ik ZEKER NIET 11 september mee :@:sst::sst::sst: )

dan begint het ergens op te lijken

Geplaatst:

yo allemaal

ik zou wel willen zien dat je moet tanken. dus dat je bijv. 10 dagen in het spel kan rijden op een tank. en dat bijv. een volle tank 50 dollar kost. vet toch! dit zou realistisch zijn.

later orange123 :cya::bier:

En ook als je met een auto over de kop gaat je gewoon een soort van ANWB kan bellen en niet dat ie binnen 10 seconden

in de fik gaat. En dat als je auto bijv. rookt of zoiets dat je niet meer verder kan rijden en in een andere moet of gaan liften en iemand huurmoorden. Ik weet wel dat je dat nooit zou krijgen maar het zou wel realistisch zijn :bier: ,

Greettzzz, Roneri

Bewerkt: door roneri
Geplaatst:

Bijvoorbeeld: Een hond die je huis bewaakt

Mensen die met buggy's lopen of hun hond uitlatten

Dat jij als voorbijganger de politie in een gijzelling ziet of een bank overval

Omweer die mensen op straat treft

Dat je een huis in de fik kan steken en dat je na een paar dagen bouwvakkers ziet het

huis te repareren

ENZOVOORT!

en kinderen op de straat die spelen of hele dikke mensen die elke dag naar de BurgerShot gaan?!

Geplaatst:

in het echt moeten mensen naar de toilet

ik vind dat nou niet echt zo leuk als je dat in deze gta moest doen telkens :duh:

-dat je je behoefte moet doen

-spelende kinderen

-knipperlichten

-onweer en sneeeuw

-de datum bij de tijd en rond oktober dat het gaat sneeuwen:P

-ruitenwissers

-een bijbaantje kiezen bijv. een wout of werker in supermarkt of wat ever

-autowasstraat

-als je een auto neerzet ergens dat je hem uit kan zetten en op slot kan doen en dat ie er nog staat als je ergens van trug

komt en als je de auto in wil gaan dat t alarm af gaat

-aanhangwagens voor dingen te vervoeren bijv. een andere auto of whatever en dat je verschillende types hebt van aanhangwagens en dat je die op bepaalde auto's kunt doen en dat je een trekhaak kan kopen enz. ;)

Bewerkt: door Dj-GTA
Geplaatst:

Ik denk zelf dat GTA IV wel een topper zou worden, dus ik weet niet veel op te noemen. Als eerste ik wil niet tanken!!! GTA hoeft helemaal niet precies op precies realistisch te zijn, stel je bent een bankoverval aan het plegen, en je benzine is op, daar gaat je leuke realistische game. Ik vind zelf dat de graphics wel wat hoger kunnen worden, en minder bugs, aangezien dat voor R* geen probleem wordt. De auto's op de snelweg moeten niet irritant doen als je ze probeert in te halen (perennials gaan supersnel op de snelweg). Verder zat ik te denken om meer mensen op de weg te zien lopen, en dat je mensen op een bank zie zitten en bezig zijn met de krant te lezen ofzo. Ik denk niet dat het slim wordt als je dieren erin stopt, maar van mij mag het wel (als R* maar geen problemen krijgt). Meer auto's, fietsen, scooters, boten, vliegtuigen en fietsen. Meer bedrijven (een zakenimperium ofzo) erin zodat je veel geld kan verdienen. Meer kleding en een autoveiling(+autobedrijven). Meer verschil tussen huizen en meer koopbare huizen....

Zakenimperium vindt ik zoiezo een slim idee, dat je bedrijven kan overnemen (net zoals GTA Vice City Stories)of kopen en dat je daar geld aan kan verdienen (je kunt ook in de bedrijven lopen en mensen zien werken).

Geplaatst:

dta je kan kiezne welke taal het is en dat je dan met ene micro kan praten en dat je peetje dat in de game dat zegt en de mensne der gaan op reageren. als er ieman dop u slaat en ene agent ziet dat dat hij die agent dna ene wagne laat komen en hem mee neemt naar het flikkenkantoor.knipperlichten in de auto's enzo. ik haat ook dat je niet zo ver kan kijken en als je rap rijd dat de auto's en al veel te laat gespawndwordne en de baan niet optijd geladen is

Geplaatst:

Mij lijkt het vet om jaargetijden te hebben zodat je bijvoorbeeld met kerst cadeau's voor je vrienden/vriendin (bijvoorbeeld andere PS3/X360 users) kan kopen en met Oud&Nieuw vuurwerk kan kopen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...