Jump to content

Wat moet er in gta iv komen om het realistisch te maken ?


masr

Recommended Posts

als ik zou willen dat alles heel realistisch zal zijn zouden ze precies heel de wereld erin moeten stoppen dan viond ik het pas heel realistisch :puh:

maar tornado's die vernielingen maken

sneeuw

gebouw invliegen=boem(hier bedoel ik ZEKER NIET 11 september mee :@:sst::sst::sst: )

dan begint het ergens op te lijken

Ik zie in SA vaak genoeg vliegtuigen neerstorten

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het vet om jaargetijden te hebben zodat je bijvoorbeeld met kerst cadeau's voor je vrienden/vriendin (bijvoorbeeld andere PS3/X360 users) kan kopen en met Oud&Nieuw vuurwerk kan kopen

dit heeft toch een bal met GTA te maken, jij kan beter the sims spelen hoor.

voor realisme zou ik eerst en vooral de geweer geluiden beter maken en een snelheidsmeter in de auto stoppen. voor de rest zit het realisme wel goed. zoals het in SA is dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij op de 1e plaats next gen grafics, op de 2e plaats dat je kan sturen met de controller van de playstation 3, met de bewegingscensor, dat als je de controller naar links draait dat je auto, fiets, motor en alle andere voertuigen die kant op stuurt. op de 3e plaats meer vliegtuigen en meer voertuigen en een grotere wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

dta je kan kiezne welke taal het is en dat je dan met ene micro kan praten en dat je peetje dat in de game dat zegt en de mensne der gaan op reageren. als er ieman dop u slaat en ene agent ziet dat dat hij die agent dna ene wagne laat komen en hem mee neemt naar het flikkenkantoor.knipperlichten in de auto's enzo. ik haat ook dat je niet zo ver kan kijken en als je rap rijd dat de auto's en al veel te laat gespawndwordne en de baan niet optijd geladen is

Wat zeg je :t

Link to comment
Delen op andere websites

yo allemaal

ik zou wel willen zien dat je moet tanken. dus dat je bijv. 10 dagen in het spel kan rijden op een tank. en dat bijv. een volle tank 50 dollar kost. vet toch! dit zou realistisch zijn.

later orange123 :cya::bier:

lol sinds waneer heb jij een auto langer dan 10 dagen in het spel dan

ik rijd er altijd een stukje mee en dan pak ik weer een andere(omdat dan die auto kapot is :clown: )

on topic: dat andere mensen ook gewoon boos kunnen worden als jij bijvoorbeel hun vrouw overrijd en dat ze je dan gaan slaan, en als de potilie dat ziet dat die dan achter hem/ haar aangaan en niet als jij dan wat terug doet dat ze dan achter jou aangaan

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik al op dit topic gereageerd? Zover ik weet nog niet.Daar gaat tie dan:

-Benzine verbruik die aangepast op het aantal kilometers, dus dat je zoveel per km gebruikt,en dat je dan een volle tank moet kopen,en moet afrekenen bij de kassa,en als je dat niet doet krijg je 2 sterren.

overigens zal het wel fijn zijn als je een seintje krijgt als je tank bijna op droog staat

-Als je auto al flink kapot is dat hij gaat horten en stoten en langzamer gaat rijden en er uit eindelijk helemaal mee stopt.

-Een soort snelheids limiter die je kan aanzetten zodra jij vind dat je hard genoeg gaat(voor de zondagsrijders met hun perennial zoals ik :clown: )

-Als je volgas rijd met je cheetah/ bullet dat je dan niet ingehaald wordt door heftrucks/tracktors/busjes die niet eens tegen een zuchtje wind in kunnen rijden

-mensen die een paraplu gebruiken of gaan schuilen voor de regen

-dat het speel-personage ook om de zoveel tijd moet pissen,en als je niet snel genoeg bent dat er zo'n mooie donkere vlek in zijn/haar broek komt en dat je dan door mensen aangesproken/uitgelachen wordt(echt weer iets leuks om mensen in elkaar te slaan :) )

-Dat ambulances niet eerst over iemand heen rijden en hem dan gaan reanimeren

-Als je je auto in een gangsterwijk laat staan en komt hem later weer op halen(meestal jat je gewoon een nieuwe) dat je auto daar dan staat uitgebrand op een paar kratjes bier

-een levendig vliegveld a.u.b.

-Dat je andere mensen in taxis ziet stappen

-Een grootte drukte op treinstations/metrostations,en dat mensen ook in de trein stappen

-dat je een taxi kan bestellen bij bepaalde automaten verdeeld over de map

-dat je bijzondere auto's kan kopen,ze moeten dan niet zomaar rond rijden

Link to comment
Delen op andere websites

Veel betere snelwegen! Er moet veel meer vangrail komen, meer op en afritten, meer borden die aanwijzen waar je heen rijdt, en er moet zeker op staan hoeveel km het nog is! Want dat is bij Sa erg onrealistisch. Verder moet de col van auto's veel beter worden. Hij moet bv niet te slopen zijn, door hem op zijn kop te gooien. Vasn mij hoeft ie het dan niet meer te doen, maar hij mag zeker niet ontploffen. Je moet veel meer aan een auto kunnen slopen, je moet eigenlijk de hele 'huid' eraf kunnen slopen. ook moeten de vliegvelden veel realistischer worden. de vliegvelden uit sa zijn echt een dooie boel vergeleken met die uit vc en gtaIII. dat hebben ze waarschijnlijk gedaan omdat er anders veel te veel vleigtuigen zouden staan, maar wat maakt dat nou uit? je kunt toch maar in een vleigtuig te gelijk vliegen...

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad er moet in het geheel weer leven in het spel komen! San Andreas heb ik met heel f#cking veel plezier gespeeld, maar ik miste iets. De sfeer die in GTA3 en VC hing was echt en stads. Ik hoop heel erg dat die sfeer van een levende stad weer terug komt zoals die was. En nu kan dat weer want de hardware is zoveel krachtiger dan die van (oude)Xbox en PS2. Daarom kan er nu weer én een grote speelwereld én veel leven in gestopt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...