GameGround Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Als ik in 3ds max een blok maak en hem exporteer naar DFF dan missen 2 kanten van het blok hier een voorbeeld: en ik heb gewoon een blok gemaakt met gewoon alle kanten en als ik hem exporteer naar dff dan missen er gewoon 2 kanten hoe los ik dit op???? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Als ik in 3ds max een blok maak en hem exporteer naar DFF dan missen 2 kanten van het blokhier een voorbeeld: en ik heb gewoon een blok gemaakt met gewoon alle kanten en als ik hem exporteer naar dff dan missen er gewoon 2 kanten hoe los ik dit op???? Dat is echt lachen idd, ik had dat ook laatst. Alleen dan niet met een simpel object, maar met een berg waar ik wel een paar uur mee bezig ben geweest. ik raad je aan gewoon even een nieuwe box te plaatsen & voor het exporteren "rechtermuisknop - Convert to editable poly". Reageren
GameGround Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2006 BEDANKT het werkt!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.