Jump to content

99%

Recommended Posts

Geplaatst:

help !

ik heb zonder cheats te gebruiken de 100% walkthrough gevolgd, maar ik blijf steken op 99% (snif).

ik weet niet meer wat te doen en die ene % knaagt aan me.......

groet Araya ! :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)
help !

ik heb zonder cheats te gebruiken de 100% walkthrough gevolgd, maar ik blijf steken op 99% (snif).

ik weet niet meer wat te doen en die ene % knaagt aan me.......

groet Araya ! :bonk:

Ten eerste: Welkop op het forum! :cya:

Wat veel voorkomt is dat je de shooting range in de ammo-nation in downtown vergeet.. deze moet in een missie halen, maar daana moet je het ook nog een keer doen en dan een bepaalde tijd halen (geloof ik?) maar ga er in ieder geval maar eens langs ;).

Bewerkt: door Bassiej26
Geplaatst:

Met als aanvulling op het bericht van Bassiej26. Je moet binnen de tijd 45 punten of meer punten halen voor de Rilfe Range + Fast Reload.

Geplaatst:

Bassiej26: Dank je wel voor het warme onthaal !! :klap:

Bassiej26 en Colonel Cortez: bedankt voor de tip :cya: en ik ga eens kijken of ik deze al niet gedaan heb (ik dacht het van wel maar de fast reload doet mij twijfelen.......

Ik houd u op de hoogte!

groet Araya

Geplaatst:

YES !

Dit was 'the missing link'. Na het behalen van de 45 punten had ik de 100% te pakken !!

alletwee bedankt voor de gouden tip _O_

en nu verder....

zal ik GTA III als eerste doen of SA ?

groeten Araya

Geplaatst:

als ik jouw was zou ik eerst gta III gaan doen want als je eerst SA gaat doen dan ga jenogal wat missen in GTA III en dan vind je het niets meer aan, (het verschil tussen VC en GTAIII ligt minder hoog dan met SA EN III dus ik raa dje aan om eerst III te doen)

Geplaatst:

Ik zou eerst GTA VCS gaan doen, vervolgens GTA VC, vervolgens GTA:SA, vervolgens GTA LCS, vervolgens GTA Advance, en dan GTA III, zo volg je de hele GTA-mythe het best.

Geplaatst:

De chronologische volgorde is niet altijd het beste wanneer het verhaal niet in die volgorde is uitgebracht. GTA's die voor eerdere GTA's afspelen zijn geschreven als prequel. Door deze niet in de volgorde van uitgave te spelen zul je in eerste instantie een heleboel verbanden missen, omdat je het oorspronkelijke verhaal niet kent. Ik raad dan ook aan gewoon de volgorde van uitgave aan te houden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, Lantyz heeft gelijk, want iemand die GTA al speelt vanaf het eerste deel(van het verhaal is dat GTA III) heeft het ook op die manier gespeeld, en ik sluit me dan ook bij de eekhoorn aan.:clown:

Maar ik heb eerst Vice City gespeeld, toen SA en toen dacht ik, ik wil GTA III ook wel proberen dus kocht ik die ook nog erbij. Nu ga ik een PSP kopen, voor de 'Stories.'

Bewerkt: door wakkiegeslacht

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...